Η μεγαλύτερη μάχη που δίνετε στην καθημερινότητα σας είναι οι θερμίδες. Δεν γουστάρετε τις δίαιτες και τους περιορισμούς. Και εμείς μαζί σας! Δείτε πως μπορείτε να γλιτώσετε 10.000 θερμίδες την εβδομάδα χωρίς να κόψετε τίποτα από τη καθημερινότητα σας!

Πώς θα γλιτώσετε 10.000 θερμίδες την εβδομάδα

Αλλάξτε τις διατροφικές σας συνήθειες 

  • Λαδώστε το τηγάνι χρησιμοποιώντας σπρέι

Μ’ αυτό τον τρόπο μειώνετε τη ποσότητα λαδιού στο τηγάνι (αν και όπως λέμε και στη μαγειρική μας, εμείς δεν συμπαθούμε το λάδι) και το φαγητό είναι κατά 29 θερμίδες ελαφρύτερο. Μια φορά, δεν είναι μεγάλη υπόθεση. Αλλά αν μαγειρεύετε δέκα φορές την εβδομάδα …

Θερμίδες που γλιτώνετε την βδομάδα: 290

  • Χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα

Ή ακόμα καλύτερα χρησιμοποιήστε μικρότερα μπλε πιάτα. Το μέγεθος του πιάτου σας κάνει να αισθάνεστε ότι τρώτε μεγάλη μερίδα (καθώς φαίνεται υπερφορτωμένο) ενώ μελέτες έδειξαν πως τα μπλε αντικείμενα κόβουν την όρεξη.

Θερμίδες που γλιτώνετε την βδομάδα: 500

θερμίδες την εβδομάδα

Pixabay
  • Πιείτε ένα ποτήρι νερό πριν το γεύμα

Το νερό ξεκινά μία πολύπλοκη μεταβολική αντίδραση που οι διαιτολόγοι την αποκαλούν «γεμίζει το στομάχι σας, ώστε να μην τρώτε τόσο πολύ».. οκ σταματάμε τα αστεία. Στην πραγματικότητα το να πίνεις νερό όλη την ημέρα σημαίνει ότι θα καταναλωθούν έως και 9% λιγότερες θερμίδες.

Θερμίδες που γλιτώνετε την βδομάδα: 1,358

  • Μαγειρέψτε με μπαχαρικά αντί για σάλτσες

Οι σάλτσες κρύβουν εκατοντάδες θερμίδες για παράδειγμα μία κουταλιά μαγιονέζα έχει 90 θερμίδες ενώ μία κουταλιά μπαχαρικά δεν έχει καθόλου θερμίδες. Επιπλέον αν τα μπαχαρικά είναι πικάντικα ενεργοποιούν τον μεταβολισμό και μειώνουν και την ταχύτητα που τρώτε καθώς καίγεται το στόμα σας!

Θερμίδες που γλιτώνετε την βδομάδα: 500

Αλλάξτε τις συνήθειές σας σε σχέση με το ποτό

  • Κόψτε τα αναψυκτικά

Δεν πιστεύουμε ότι χρειάζονται επιχειρήματα γι’ αυτό! Χρειάζονται; Ορίστε λοιπόν…. Ένα κουτάκι αναψυκτικού έχει το λιγότερο 150 θερμίδες.

Θερμίδες που γλιτώνετε την βδομάδα: 1,350

  • Πιείτε σκέτο καφέ

Ο σκέτος καφές έχει σχεδόν 0 θερμίδες. Άσε στην άκρη τα σιρόπια, τις σαντιγές και το γάλα, όλα θα σε γεμίσουν με άχρηστες θερμίδες!

Θερμίδες για 10 καφέδες την βδομάδα: 360

θερμίδες την εβδομάδα

Lily Banse/ Unsplash
  • Πιείτε την μπύρα σας σαν να είναι ουίσκι

Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε την μπύρα, που δεν μπορείτε το ξέρουμε, πιείτε ένα μικρό ποτήρι κάποιας ξανθιάς μπύρας και πιείτε την αργά!

Θερμίδες που γλιτώνετε την βδομάδα: 288

Αλλάξτε εργασιακές συνήθειες

  • Δουλέψτε όρθιοι

Το να κάθεστε όλοι την ώρα σας παχαίνει, καταστρέφει τη στάση του σώματος και (spoiler alert!) σας σκοτώνει σιγά-σιγά. Σύμφωνα με την επιστήμη, όταν κάθεστε για μία συνεχόμενη ώρα το σώμα σας επιβραδύνει την καύση λίπους έως και 90%. Οι άνθρωποι που κάθονται για τουλάχιστον το μισό της μέρας έχουν 54% πιθανότητα να πεθάνουν από καρδιακή προσβολή.

Θερμίδες που γλιτώνετε την εβδομάδα: 828

θερμίδες την εβδομάδα

  • Κάντε τις δουλειές του σπιτιού μόνοι

Θα εξοικονομήσετε χρήματα θα έχετε καθαρό και τακτοποιημένο σπίτι και θα κάψετε και θερμίδες! Το κούρεμα του γκαζόν καίει 449 θερμίδες ανά ώρα. Η χρήση της τσουγκράνας για τα φύλλα καίει 351 θερμίδες… θέλετε και άλλα;

Θερμίδες που γλιτώνετε ανά βδομάδα: 1,168

Αλλάξτε τις συνήθειες σας με το περπάτημα

Το πιο εύκολο και ανέξοδο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για το σώμα σας είναι να περπατήσετε! Το περπάτημα βοηθά την αποφυγή του διαβήτη και των εγκεφαλικών επεισοδίων, ενισχύει την σεξουαλική ορμή σας και τη λειτουργία του εγκεφάλου σας. Αγοράστε ένα βηματόμετρο και βάλτε στόχο για 10.000 βήματα την ημέρα.

Θερμίδες που γλιτώνετε την εβδομάδα: 3,500

Συνολικά την εβδομάδα γλιτώνετε: 10,142

Δείτε ακόμα:

Μ’ αυτές τις καθημερινές δραστηριότητες καις περισσότερες θερμίδες απ’ όσο νομίζεις!

Photo: Freepik