Γιατί το πρόσωπό σου γίνεται κόκκινο μετά τη γυμναστική;

LIKE US ON FACEBOOK

Γιατί έχεις κόκκινο πρόσωπο μετά τη γυμναστική και για την ακρίβεια γιατί το πρόσωπό σου κοκκινίζει περισσότερο απ’ τους υπόλοιπους που τυχαίνει να κάνεις μαζί προπόνηση;

Έχεις παρατηρήσει ή μήπως είσαι και εσύ ένας απ’ αυτούς που μετά τη γυμναστική το πρόσωπό τους είναι κατακόκκινο; Κι ακόμη εάν το έχεις αποδεχτεί, δεν αναρωτιέσαι γιατί κοκκινίζει το πρόσωπό σου περισσότερο απ’ τους άλλους;

Σύμφωνα με τη δερματολόγο Sheel Desai, υπάρχει μια αρκετά λογική εξήγηση γι’ αυτό. Η ίδια εξηγεί ότι ένα κόκκινο πρόσωπο μετά τη γυμναστική είναι απολύτως φυσιολογικό, καθώς είναι ο τρόπος με τον οποίο ο οργανισμός μας ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος.

Πιο συγκεκριμένα, όταν ασκούμαστε, τα αιμοφόρα αγγεία του σώματος διαστέλλονται με ταχύτερο ρυθμό. Τα τριχοειδή αγγεία προσπαθούν να μεταφέρουν περισσότερο οξυγόνο στους μύες που γυμνάζεις, ενώ την ίδια στιγμή μεταφέρουν τη θερμότητα στην επιφάνεια του δέρματος, για να προστατέψουν τον οργανισμό απ’ την υπερθέρμανση. Αυτός είναι ο λόγος που το πρόσωπο μπορεί να φαίνεται πιο κόκκινο απ’ το συνηθισμένο.

πώς να χτίσεις μυςUnsplash/Scott Webb

H Dr. Solomon εξηγεί ακόμη ότι εάν είσαι ένας απ’ αυτούς που το πρόσωπό του γίνεται πιο κόκκινο απ’ τους υπόλοιπους, αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι έχεις περισσότερα τριχοειδή αγγεία στο πρόσωπό σου απ’ ότι οι υπόλοιποι.

Άλλοι λόγοι που το πρόσωπο σου γίνεται κόκκινο μπορεί να είναι οι δερματικές παθήσεις όπως η ροδόχρους ακμή, το αλκοόλ, ορισμένα τρόφιμα και διάφορα φάρμακα.

Τι μπορείς να κάνεις εάν έχεις κόκκινο πρόσωπο μετά τη γυμναστική;

Ρίξε κρύο νερό στο πρόσωπό σου

Μετά την προπόνηση ή κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, αντί να κοιτάς στο κινητό σου, ρίξε λίγο κρύο νερό στο πρόσωπό σου, καθώς αυτό βοηθάει στην αντιμετώπιση της ερυθρότητας.

Χρησιμοποίησε υγρομάντηλο

Την επόμενη φορά που θα πας στο γυμναστήριο, μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου και υγρομάντηλα, μόνο που χρειάζεται προσοχή. Προτίμησε ειδικά υγρομάντηλα για την ανακούφιση της ερυθρότητας ή όσα περιέχουν αλόη, που αποτρέπουν και τους περαιτέρω ερεθισμούς.

Απόφυγε το αλκοόλ και τα πικάντικα τρόφιμα

Δεν είναι μόνο η έντονη άσκηση που προκαλεί το κοκκίνισμα, αλλά και τι κάνεις μετά το γυμναστήριο. Σύμφωνα με τη δερματολόγο, για να ανακουφίσεις την ερυθρότητα του προσώπου, θα πρέπει να αποφύγεις όσα μπορούν να προκαλέσουν φλεγμονή και ανάμεσα σε αυτά συμπεριλαμβάνονται το αλκοόλ και οι πικάντικες τροφές.

Unsplash/The Honest Company

Μην κάνεις συχνά απολέπιση

Μετά την απολέπιση η επιδερμίδα σου μπορεί να είναι τέλεια, ωστόσο, εάν το πρόσωπό σου κοκκινίζει συχνά, καλό θα ήταν να μην την κάνεις συχνά. Η απολέπιση είναι ο καλύτερος τρόπος για να απομακρύνεις τα νεκρά κύτταρα απ’ το δέρμα, παρόλα αυτά εάν γίνεσαι κόκκινη σαν παντζάρι και έχεις ευαίσθητη επιδερμίδα, καλό θα ήταν να ξανασκεφτείς την απολέπιση.

Χρησιμοποίησε κομπρέσα και ενυδατική μετά την προπόνηση

Κράτησε μια κρύα κομπρέσα στο πρόσωπό σου μετά την άσκηση, καθώς αυτή θα ανακουφίσει αμέσως το δέρμα και θα μειώσει το κοκκίνισμα. Στη συνέχεια, αφού καθαρίσεις το πρόσωπό σου, εφάρμοσε μια ενυδατική κρέμα για βαθιά θρέψη της επιδερμίδας.

Photo: Unsplash/Alora Griffiths

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved