Γιατί θα πρέπει να κάνεις την «αντίστροφη σανίδα» κι όχι την κανονική!

LIKE US ON FACEBOOK

Η σανίδα είναι ίσως μία απ’ τις πιο δύσκολες ασκήσεις γυμναστικής, αλλά ταυτόχρονα κι απ’ τις πιο αποτελεσματικές. Κι εάν νόμιζες ότι εσύ έχεις καταφέρει να την κάνεις σωστά, σου έχουμε μερικά νέα που δεν θα σου αρέσουν και πολύ.

Τα νέα είναι ότι θα πρέπει να κάνεις την «αντίστροφη σανίδα» κι όχι την κανονική, μιας και αυτή φαίνεται να έχει τα μεγαλύτερα αποτελέσματα στην ενδυνάμωση των μυών του σώματός μας!

Η σανίδα είναι η άσκηση που δεν λείπει από καμία προπόνηση, ενώ έχει και πολλές εναλλακτικές. Με τις παλάμες στο έδαφος, με τους αγκώνες στο έδαφος, με το ένα χέρι να ακουμπάει κάτω και το άλλο να είναι ψηλά κτλ. Σ’ αυτές τις εναλλακτικές λοιπόν, έρχεται να προστεθεί ακόμη μία… Η «αντίστροφη σανίδα».

Getty Images/microgen

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ενώ οι κανονικές σανίδες τονώνουν τους μπροστινούς μύες του σώματος μας, όπως τους κοιλιακούς, οι αντίστροφες σανίδες γυμνάζουν τους γλουτούς, τις ωμοπλάτες και τους μύες της ράχης.

Για να κάνεις μια αντίστροφη σανίδα, ξάπλωσε ανάσκελα και φέρε τα χέρια σου δίπλα απ’ τους μηρούς σου. Τα δάχτυλα σου θα πρέπει να είναι στραμμένα προς το πόδια σου. Πίεσε τους γοφούς προς τα επάνω, ενώ τα πόδια και τα χέρια σου είναι κάτω. Βεβαιώσου ότι το σώμα του είναι σταθερό και στη συνέχει ξάπλωσε τα πόδια σου μπροστά. Θα πρέπει το σώμα σου να είναι σε μια ευθεία και να ρουφάς τους κοιλιακούς σου προς τα μέσα!

Μπορείς να κάτσεις σε αυτή τη θέση για ένα λεπτό ή εάν πιστεύεις ότι μπορείς να την εξελίξεις σε γέφυρα. Παράλληλα, μπορείς να κάνεις αυτή την άσκηση όταν νιώθεις ότι έχεις πιαστεί ή ότι θέλεις να γυμναστείς έστω και λίγο στο σπίτι σου!

Διάβασε ακόμη:

Οι καλύτερες στάσεις yoga για όταν δεν έχεις χρόνο!

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved