Το έχεις ρίξει στη γυμναστική, αλλά αποτέλεσμα δεν βλέπεις; Γιατί δεν έχεις γραμμωμένους κοιλιακούς ενώ γυμνάζεσαι; Τι κάνεις λάθος;

Μερικές φορές μπορεί να βάζεις τα δυνατά σου στη γυμναστική, να κάνεις ένα σωρό κοιλιακούς, αλλά το αποτέλεσμα που θες να μην έρχεται ποτέ. Για ακόμα μία φορά δεν καταφέρνεις να αποκτήσεις αυτούς τους καλλίγραμμους κοιλιακούς που τόσο θες και σε παίρνει από κάτω. Έχεις, όμως, σκεφτεί τι μπορεί να πηγαίνει στραβά; Γιατί δεν έχεις γραμμωμένους κοιλιακούς, αν και γυμνάζεσαι συστηματικά; Τι κάνεις λάθος και δεν έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα;

Υπάρχει μια μικρή παρανόηση ότι εάν θες να χάσεις λίπος στην κοιλιά, πρέπει να κάνεις συνέχεια τους κλασσικούς κοιλιακούς που έμαθες στο σχολείο. Ωστόσο, αυτή η τεχνική είναι αναποτελεσματική. Αφενός όταν ασκείσαι χάνεις λίπος απ’ όλο το σώμα κι όχι μόνο από μία συγκεκριμένη περιοχή, αφετέρου οι ασκήσεις για την περιοχή της κοιλιάς – αν θες να εστιάσεις εκεί – έχουν εκσυγχρονιστείς και μπορείς να γυμνάσεις το συγκεκριμένο μέρος του σώματος κάνοντας προπόνηση με ιμάντες και ειδικά όργανα εξάσκησης κοιλιακών, ενώ μπορείς να δοκιμάσεις ακόμα και pilates.

Πώς να χάσεις το λίπος στην κοιλιά; Πρωινά hacks για να το καταφέρεις

δεν έχεις γραμμωμένους κοιλιακούς
Unsplash/ bruce mars

Αν θες να χάσεις το λίπος στην κοιλιά, η άσκηση από μόνη της δεν βοηθάει. Ξέρεις πολύ καλά πως το τι τρως παίζει τεράστιο ρόλο. Σκέψου το πολύ απλά. Είναι πολύ πιο εύκολο να μειώσεις την πρόσληψη θερμίδων μέσω της δίαιτας παρά να προσπαθήσεις να κάψεις όλο το λίπος που έχεις αποκτήσει τρώγοντας πολλά ανθυγιεινά τρόφιμα. Γι’ αυτό ο καλύτερος τρόπος για να χάσεις το λίπος στην κοιλιά και τελικά να αποκτήσεις κοιλιακούς είναι να συνδυάσεις μια υγιεινή διατροφή με την άσκηση.

Για να χάσεις βάρος, πρέπει η διατροφή σου να είναι ισορροπημένη. Αυτό σημαίνει να καταναλώνεις θρεπτικά συστατικά, υγιεινές τροφές, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, καλά λιπαρά, όπως οι ξηροί καρποί, αλλά και προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε άπαχη πρωτεΐνη, όπως το κοτόπουλο και το ψάρι. Τρόφιμα με χαμηλές θερμίδες, όπως το γιαούρτι χωρίς λιπαρά και οι φακές, μπορούν επίσης να προωθήσουν την απώλεια βάρους.

Πώς θα υιοθετήσεις μια ισορροπημένη διατροφή; Τα tips που χρειάζεσαι!

Φυσικά και σημαντικό ρόλο παίζει και η συχνότητα των γευμάτων, δηλαδή το κάθε πότε τρως. Μελέτες δείχνουν ότι τα υπέρβαρα άτομα τρώνε λιγότερο συχνά από τα άτομα που είναι σε θέση να διατηρήσουν ένα υγιές βάρος. Αν, λοιπόν, τρως μία φορά την ημέρα είναι πιο πιθανό να μην αδυνατίσεις ή ακόμα και να παχύνεις σε σχέση μ’ ένα άτομο που καταναλώνει περίπου τέσσερα γεύματα μες τη μέρα, ακόμα κι αν παίρνετε τις ίδιες θερμίδες. Επιπλέον, τα συχνά γεύματα σε βοηθούν να περιορίσεις την πείνα και να αποτρέψεις την υπερκατανάλωση τροφής.

Τέλος, πολλές φορές παίζει ρόλο και η ξεκούρασή σου, αλλά και η κατακράτηση υγρών. Οπότε φρόντισε να φροντίζεις τον εαυτό σου με κάθε τρόπο!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News