Φτιάξε τα αγαπημένα σου γλυκά πιο υγιεινά μ’ αυτά τα υποκατάστατα βουτύρου

LIKE US ON FACEBOOK

Το να μαγειρεύεις και ειδικά το να φτιάχνεις γλυκά ηρεμεί το μυαλό σου και σου προσφέρει ικανοποίηση όταν βλέπεις το αποτέλεσμα! Όμως, το βούτυρο στα γλυκά μπορεί να κάνει ζημιά! Εάν ψάχνεις έναν τρόπο να κάνεις τα αγαπημένα σου γλυκά πιο υγιεινά, η λύση είναι μια: Βάλε υποκατάστατα βουτύρου!

Με τα υποκατάστατα βουτύρου θα μειώσεις τις θερμίδες, το λίπος και τη χοληστερόλη. Υπάρχουν πολλά υλικά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις αντί για βούτυρο κι εμείς σου φτιάξαμε μια γρήγορη λίστα!

Αβοκάντο

αβοκάντο μέλι

Μπορεί το αβοκάντο να έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, ωστόσο, αυτά είναι μονοκόρεστα. Τι σημαίνει αυτό; Ότι προωθούν την υγεία της καρδιάς και μειώνουν την κακή χοληστερόλη, αυξάνοντας την καλή. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το αβοκάντο στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, αντικαθιστώντας το βούτυρο με αντίστοιχη ποσότητα πολτού από αβοκάντο.

Γιαούρτι

μάσκα ενυδάτωσης από γιαούρτι

Το ελληνικό παραδοσιακό γιαούρτι είναι η κατάλληλη επιλογή εάν θέλεις να έχεις πρωτεΐνες και υγρασία χωρίς επιπλέον θερμίδες και λιπαρά. Το γιαούρτι ταιριάζει τέλεια στα γλυκά σου και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως ένα απ’ τα υποκατάστατα βουτύρου βάζοντας 1/2 φλιτζάνι γιαούρτι για κάθε φλιτζάνι βούτυρο που θέλει η συνταγή.

Πουρές από μήλο

Τα γλυκά σου θα παραμείνουν με την απαραίτητη υγρασία και θα γίνουν πιο νόστιμα με λίγο πουρέ από μήλο. Το συγκεκριμένο υποκατάστατο βουτύρου προσθέτει φυτικές ίνες και υγρασία ενώ μειώνει τις θερμίδες. Χρησιμοποίησε τόσο πουρέ μήλου όση και η ποσότητα βουτύρου που ζητά η συνταγή σου.

Ελαιόλαδο

Αφήσαμε για το τέλος το καλύτερο! Το διάσημο ελληνικό ελαιόλαδο ταιριάζει άψογα στα γλυκά μας. Για κάθε φλιτζάνι βούτυρο που απαιτεί η συνταγή αρκεί να βάλεις 3/4 φλιτζανιού ελαιόλαδο. Είναι πλούσιο σε υγιή ακόρεστα λιπαρά, τα οποία αντισταθμίζουν τις επιπλέον θερμίδες που μπορεί να έχει.

Photo: mrsiraphol / Freepik
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved