Υπάρχει κάτι στα smoothies που τα καθιστά σχεδόν ακαταμάχητα. Μπορεί να αποτελέσει το καλύτερο πρωινό σου, ένα απλό ποτό ή ένα σνακ, ειδικά σε μια καυτή καλοκαιρινή μέρα. Πάρε το μπλέντερ στα χέρια σου και φτιάξε μερικές μοναδικές, συνταγές για υγιεινά smoothies φρούτων, οι οποίες μπορεί να είναι έτοιμες μέσα σε πολύ λίγα λεπτά.

Οι συνταγές για τα υγιεινά smoothies

Smoothie με μπανάνα και φυστικοβούτυρο

Ανακάτεψε μια μπανάνα με φυστικοβούτυρο και γάλα για ένα υγιεινό πρωινό, το οποίο μπορείς να φτιάξεις γρήγορα και εύκολα όπου και αν βρίσκεσαι.

Τι περιέχει: 303 θερμίδες, 9g λίπους, 45g υδατάνθρακες, 4g φυτικές ίνες, πρωτεΐνες 16g.

Smoothie με μπανάνα και ακτινίδια

Τα ακτινίδια μπορεί να είναι μικρά σε μέγεθος, αλλά ακόμα και αυτή η μικρή δόση μπορεί να έχει πολλαπλά οφέλη. Είναι φορτωμένα με βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά, τα οποία συμβάλουν στην διατήρηση υγιούς δέρματος, την προώθηση υγιών οστών και γερών δοντιών και σε προστατεύουν από τον καρκίνο και τις καρδιακές παθήσεις.

Τι περιέχει: 155 θερμίδες, 2g λίπος, 28g υδατάνθρακες, 3g φυτικές ίνες, πρωτεΐνες 7g.

Smoothie με σοκολάτα και φυστικοβούτυρο

Σοκολάτα για πρωινό; Και γιατί όχι; Αυτό το smoothie έχει σοκολάτα γάλακτος, για εσένα που λατρεύεις την σοκολάτα, σε συνδυασμό με γάλα σόγιας, φυστικοβούτυρο και κατεψυγμένα μούρα για να δώσει μια υγιή ώθηση στα αντιοξειδωτικά.

Τι περιέχει: 355 θερμίδες, 14g λίπους, 41g υδατάνθρακες, πρωτεΐνες 15g.

Κι αν έχεις βαρεθεί τα υγιεινά smoothies, φτιάξει ένα θρεπτικό smoothie bowl!

Smoothie με φράουλες και λεμόνι

Αυτή η συνταγή smoothie έχει πάνω από 100% της ημερήσιας πρόσληψης σου σε βιταμίνη C, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της «καλής» χοληστερόλης, ενώ συμβάλλει και στην ενίσχυση των οστών. Και όλα αυτά για μόλις 89 θερμίδες!

Τι περιέχει: 89 θερμίδες, 0 g λίπους, 23g υδατάνθρακες, 2 g φυτικές ίνες, πρωτεΐνες 1g.

Διάβασε επίσης:

Τα συστατικά που πρέπει να έχεις για να φτιάξεις τα καλύτερα smoothies!