Τα χέρια και ειδικά τα μπράτσα είναι απ’ τα αρκετά δύσκολα σημεία για να χάσεις το περιττό λίπος. Μαζί με τους γλουτούς αποτελούν τα σημεία όπου συσσωρεύονται τα κιλά. Αν θέλεις να χάσεις το λίπος από τα χέρια, μπορείς να ξεκινήσεις μ’ αυτές τις 5 ασκήσεις στο σπίτι.

Η απώλεια βάρους προσφέρει μια πιο υγιή ζωή. Κι αυτό δεν θα το καταφέρεις εάν δεν αλλάξεις τη διατροφή σου και εάν δεν ξεκινήσεις να κινείσαι. Κανένα μέρος του σώματός σου δεν μπορεί να γίνει πιο σφιχτό και να χάσει όλο το περιττό βάρος εάν δεν συνδυάσεις τη δίαιτά σου με τη γυμναστική. Βεβαιώσου ότι πίνεις πολύ νερό και καταναλώνεις υγιεινά τρόφιμα, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά -ειδικά σε φυτικές ίνες- και ξεκίνα να γυμνάζεσαι εντατικά.

Εκτός από τις παρακάτω ασκήσεις, το κολύμπι είναι μια καλή επιλογή εάν θέλεις να γυμνάσεις τα μπράτσα σου.

Η πανδημία δεν σε αφήνει να πας γυμναστήριο… Ξέρουμε τον τρόπο να κάψεις λίπος στο σπίτι και να γίνεις fit!

5 εύκολες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι για να χάσεις το λίπος από τα χέρια

Θα χρειαστείς μερικά βαράκια χεριών για τις παρακάτω ασκήσεις. Αυτό κάνει τις ασκήσεις πιο εντατικές και αποτελεσματικές. Αν δεν έχεις και δεν θέλεις να αγοράσεις, μπορείς να φτιάξεις τα δικά σου γεμίζοντας ένα μπουκάλι με νερό ή άμμο.

Πάντα να ξεκουράζεσαι για 90 δευτερόλεπτα μεταξύ των σετ. Δώσε ώθηση τον εαυτό σου κατά τη διάρκεια των ασκήσεων και μην τα παρατήσεις, αλλά μην εξουθενώσεις και το σώμα σου. Είναι καλύτερα ό,τι χτίζεις, να το κάνεις με μικρά και σταθερά βήματα.

Άσκηση #1

Η συγκεκριμένη άσκηση θα σου φανεί δύσκολη εκ πρώτης όψεως αλλά δεν είναι. Είναι σχεδόν ίδια με τα κλασικά push-ups αλλά το άλμα που προστίθεται κάνει όλη τη διαφορά.

Άσκηση #2

Για αυτήν την άσκηση, χρησιμοποίησε μια καρέκλα, το κρεβάτι ή άλλη σταθερή επιφάνεια για να ακουμπάς.

Άσκηση #3

Αυτή η άσκηση είναι ιδανική για να απαλλαγείς από το λίπος στο εσωτερικό των βραχιόνων σου. Χρησιμοποίησε βαράκια ή τα μπουκάλια που λέγαμε παραπάνω.

Άσκηση #4

Αν θέλεις γυμνασμένους δικεφάλους, βρήκες την άσκησή σου! Θα χρειαστείς οπωσδήποτε τα βαράκια σου.

Η κίνηση ματ για τέλειους γλουτούς και δυνατά μπράτσα! 

Άσκηση #5

Τέλος, μια έντονη αλλά πολύ αποτελεσματική άσκηση. Θα γυμνάσει ολόκληρα τα χέρια σου!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News