Τους στόχους και τα new years resolutions τα γράψαμε. Όμως οι επιλογές που θα κάνουμε κάθε μέρα θα μας δώσουν τα αποτελέσματα που περιμένουμε στη ζωή μας, όχι το τι γράψαμε στα τετράδια και τα σημειωματάρια. Οι δράσεις μας είναι αυτές που δίνουν αποτελέσματα και όχι μόνο οι προθέσεις. Οι προθέσεις είναι η αρχή και φυσικά είναι πολύ βασικό βήμα για τα αποτελέσματα. Το θέμα «υγιεινή διατροφή για εργαζόμενη μαμά» απασχολεί πολλές από εμάς. Το να επιλέξεις τροφές που σε θρέφουν και παράλληλα φροντίζουν συνολικά για την υγεία σου είναι κάτι που μεγαλώνοντας καταλαβαίνουμε ακόμα περισσότερο.

Υγιεινή διατροφή για εργαζόμενη μαμά

Κάποτε είχα διαβάσει σ΄ ένα βιβλίο ένα απόσπασμα σχετικά με το καλάθι του σούπερ μάρκετ. Δεν θυμάμαι ακριβώς το θέμα αλλά θα το μοιραστώ μαζί σου με δικά μου λόγια. Πας στο σούπερ μάρκετ και μέσα στο καλάθι έχεις μπρόκολο, ρύζι, φρούτα και άλλα σχετικά προϊόντα. Πας μια άλλη φορά και έχεις σοκολάτες, γαριδάκια, αλλαντικά, κρουασάν και όλα αυτά τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Βάζεις τα προϊόντα πάνω στον ιμάντα την πρώτη φορά με το υγιεινό καλάθι και τη άλλη φορά με τις λάθος επιλογές.

Τι εικόνα πιστεύεις ότι θα σχηματίσει για εσένα ο επόμενος πελάτης ή ο ταμίας; Όχι ότι πρέπει να είναι σημείο αναφοράς για τη ζωή μας η άποψη των άλλων, αλλά όπως και να το κάνουμε το καλάθι σου κατά κάποιον τρόπο μαρτυρά και το lifestyle σου. Εγώ λοιπόν επιλέγω το πρώτο καλάθι για εμένα. Που σίγουρα θα βρεις και μια σοκολάτα κάπου εκεί στη μέση του χωμένη, προς Θεού! Το δεύτερο καλάθι νομίζω ότι με αντιπροσώπευε περισσότερο στα φοιτητικά μου χρόνια. Τότε που έμενα μόνη μου και έτρωγα πράγματα που δεν με έθρεφαν καθόλου.

συνήθειες στην καραντίνα

Τώρα όμως υπάρχουν και άλλοι στο σπίτι που ζω και καλώς ή κακώς εγώ είμαι αυτή που δείχνω τον τρόπο του πώς επιλέγουμε να φερθούμε στο σώμα μας και στον εαυτό μας. Δε σου κρύβω ότι όταν ξεφεύγω από το πρόγραμμα στεναχωριέμαι περισσότερο γιατί μου κάνω κακό με τις επιλογές μου, όχι τόσο για το τι θα δείξει η ζυγαριά αλλά για το τι βάζω μέσα στον οργανισμό μου.

Πώς να μάθω το παιδί μου να τρέφεται υγιεινά και mindful

Απλά βήματα για να τα καταφέρεις:

  1. Μια φορά την εβδομάδα φτιάξε λίστα με το μενού. Τι θα φάμε αυτήν τη εβδομάδα; Τι αρέσει σε όλους μας και τι μας κάνει καλό; Ένα όσπριο και ένα λαδερό οπωσδήποτε, ένα ζυμαρικό, ένα ψάρι και μετά παίζουμε στο λευκό κρέας και μια στο τόσο κόκκινο. Προσπαθώ πολύ να κρατάω χαμηλά την ποσότητα του κρέατος στο εβδομαδιαίο μενού για πολλούς λόγους.
  2. Έχω γράψει πρόγραμμα με τα σνακ και το έχω αναρτήσει στο ψυγείο. Κάθε φορά που έρχεται η πείνα, γιατί έρχεται η πείνα και είναι φυσιολογικό να έρθει, διαλέγω την πιο υγιεινή επιλογή και όχι κάποιο junk.
  3. Αγοράζουμε junk με μέτρο. Αν δεν υπάρχουν στο σπίτι πολλές λιχουδιές επεξεργασμένες, θα πάμε στην επόμενη καλύτερη λύση. Έχεις δοκιμάσει ποτέ μπανάνα με αμυγδαλοβούτυρο και ξηρούς καρπούς; Η γεύση της είναι απίθανη και σε κρατά πολλές ώρες.
  4. Ο κανόνας της «μιας φοράς την εβδομάδα». Μια φορά την εβδομάδα τρώμε απ’έξω ότι έχουμε λαχταρίσει ο καθένας μας περισσότερο. Αν μείνουμε σταθεροί σε αυτόν τον κανόνα θα έχουμε μόνο 52 junk γεύματα. Είναι λίγο ουτοπικό το σενάριο το ξέρω, αλλά αν το καταφέρουμε έχουμε κάνει και οικονομία αλλά και έχουμε φάει με μέτρο φαγητό απ’έξω που δεν ξέρουμε και πολλές πληροφορίες γι’αυτό.
  5. Ετοιμάζω ταπεράκια. Η προετοιμασία του φαγητού είναι πολύ σημαντικό θέμα όταν έχεις να προλάβεις όλες τις δουλειές και να μην φας σαχλαμάρες στη δουλειά. Αποδεδειγμένα αν πας με τάπερ στο γραφείο, δε θες να πάρεις κάτι απ’έξω όταν παραγγείλουν οι συνάδελφοι γιατί λυπάσαι και τον κόπο σου αλλά και το φαγητό να το γυρίσεις πίσω!

«Αν περιμένεις την κατάλληλη μέρα, κάποιου είδους σημάδι… αυτό είναι! Σήμερα είναι η μέρα»- Δωρεάν Μαθήματα έμπνευσης απ’ την Όπρα

Έχε αυτή την πρόθεση χωρίς να τρελαίνεσαι

Να ξέρεις τι θες ακριβώς μέσα από αυτό τον τρόπο ζωής και τι προσδοκάς να κερδίσεις. Να κοιτάς την μεγάλη εικόνα και όχι ότι κάνεις κάποια θυσία που επιλέγεις αυτόν τον τρόπο ζωής. Το κάνεις για εσένα και για τους ανθρώπους της ζωής σου. Δεν θα είμαστε για πάντα νέοι και τώρα είναι η ώρα να χτίσουμε τα θεμέλια για να έχουμε ένα πιο λειτουργικό αύριο.

Να θυμάσαι να έχεις μέτρο στη ζωή σου. Αν δεις ότι κουράζεσαι από όλο αυτό, να κάνεις ένα διάλειμμα χωρίς τύψεις. Και φυσικά ζήτα τη βοήθεια κάποιου ειδικού διατροφής. Οι επιστήμονες κάνουν συνεχώς έρευνες και ανακαλύπτουν νέα πράγματα για την ανθρώπινη φύση. Πρόσφατα διάβαζα σε ένα ιατρικό άρθρο ότι άνθρωποι που είχαν βουλωμένες αρτηρίες, κατάφεραν μόνο με τη διατροφή, χωρίς χρήση φαρμάκων να ξεβουλώσουν τις αρτηρίες μέσα σε 32 μήνες! Άρα αν μπορούμε να προλάβουμε κάτι με τον τρόπο ζωής μας, γιατί δεν το κάνουμε πριν χρειαστούμε να δράσουμε άμεσα για την υγεία μας με άλλους τρόπους;

Πώς να αλλάξω ό,τι δεν μου αρέσει σε εμένα και ο τρόπος να μείνω πιστός σε αυτό

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News