Όλοι θα θέλαμε να ζήσουμε το μεγαλύτερο δυνατό διάστημα της ζωής που μας αναλογεί και όχι μόνο αυτό αλλά να το ζήσουμε με υγεία. Ερευνητές του Harvard βρήκαν το μυστικό της μακροζωίας και το μοιράστηκαν. Δεν πρόκειται για κάποιο μαγικό φίλτρο αλλά σίγουρα μπορεί να σε βοηθήσει να είσαι υγιής και να ζήσεις πολλά πολλά χρόνια!

Ποιο είναι το μυστικό της μακροζωίας

Η φόρμουλα για μακροζωία που αναπτύχθηκε από τους ερευνητές του Harvard είναι ιδιαίτερα απλή αλλά χρειάζεται και πειθαρχία. Το μυστικό είναι απλό και πρόκειται για έναν κανόνα των “5 την ημέρα”! Οι διατροφικές συστάσεις είναι συχνά συγκεχυμένες και μη ρεαλιστικές. Για πολλούς ανθρώπους, είναι ένας διαρκής αγώνας το να λαμβάνουν τόσες μερίδες φρέσκων φρούτων και λαχανικών την ημέρα, όσες συνιστάται. Για να γίνει ευκολότερο, σύμφωνα με τους ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Χάρβαρντ T. H. Chan, εάν ακολουθήσεις τη φόρμουλα «5 την ημέρα», θα μπορείς να ζήσεις μια μακρά και υγιή ζωή.

καλές συνήθειες
Freepik

Η συνταγή τροφής για τη μακροζωία του Harvard είναι απλή και αφορά το ότι πρέπει απλώς να καταναλώνεις δύο μερίδες φρούτων και τρεις μερίδες λαχανικών κάθε μέρα! Αυτό το συμπέρασμα βασίζεται σε ουσιαστικά στοιχεία. Για να το σχηματίσουν, οι ερευνητές έκαναν μια μελέτη που παρακολουθεί τα διατροφικά δεδομένα 100.000 ανδρών και γυναικών άνω των 30 ετών, καθώς και 26 άλλες μελέτες που αξιολόγησαν τη διατροφή σε περισσότερους από 2 εκατομμύρια ενήλικες. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο επικεφαλής συγγραφέας Dong D. Wang, MD, ScD, επιδημιολόγος, διατροφολόγος και μέλος της σχολής στην Ιατρική Σχολή του Harvard και στο Νοσοκομείο Brigham and Women’s στη Βοστώνη, σύμφωνα με το CNBC:

Αυτή η ποσότητα προσφέρει πιθανώς το μεγαλύτερο όφελος όσον αφορά την πρόληψη σοβαρών χρόνιων παθήσεων και είναι μια σχετικά εφικτή πρόσληψη για το ευρύ κοινό

τροφές για υγιή επιδερμίδα και μαλλιά
Freepik

Οι ερευνητές του Harvard διαπίστωσαν επίσης ότι ορισμένα φρούτα και λαχανικά προσφέρουν μεγαλύτερα πλεονεκτήματα για την υγεία από άλλα. Ωστόσο, δεν υπάρχουν πραγματικές εκπλήξεις – τα φυλλώδη λαχανικά όπως το λάχανο, τα σταυρανθή λαχανικά όπως το μπρόκολο, τα πλούσια σε βήτα καροτένιο τρόφιμα όπως τα καρότα, τα μούρα και τα εσπεριδοειδή ήταν όλα στην κορυφή της λίστας. Πιο χαμηλά υπήρχαν άμυλα όπως καλαμπόκι και πατάτες, αν και αυτά τα λαχανικά είναι επίσης υγιή!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News