Υπάρχουν πολλά είδη σωματοτύπων και όλα είναι πανέμορφα, όμως, όταν μιλάμε για την υγεία μας αλλάζει λίγο η κατάσταση. Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να χάσουν κιλά, υπάρχουμε κι εμείς, οι περίεργοι, με ακριβώς το αντίθετο πρόβλημα, είμαστε πάρα πολύ αδύνατοι και σε όλη μας τη ζωή προσπαθούμε να πάρουμε αυτά που χάνετε. Κι όχι επειδή μπορεί να μην μας αρέσει το σώμα μας, αλλά επειδή είναι εξίσου κακό για την υγεία μας με την παχυσαρκία. Τι πρέπει να κάνεις, όμως, για να αποκτήσεις το βάρος που επιθυμείς; Αυτό το άρθρο περιγράφει μια απλή στρατηγική για να κερδίσεις γρήγορα βάρος με τον πιο υγιεινό τρόπο.

Αν και το να είσαι αδύνατη μπορεί συχνά να είναι υγιές, το λιποβαρές μπορεί να είναι πρόβλημα για εσένα εάν είναι αποτέλεσμα κακής διατροφής ή εάν είσαι έγκυος ή έχεις άλλες ανησυχίες σχετικά με την υγεία σου. Έτσι, εάν είσαι λιποβαρής, μπορείς να επισκεφτείς τον γιατρό σου ή τον διατροφολόγο σου και να σου δώσει τις κατάλληλες συμβουλές για τον οργανισμό σου. Ωστόσο, εμείς σήμερα θα μοιραστούμε μαζί σου ορισμένα μυστικά τα οποία ελπίζω ότι θα σε βοηθήσουν. Αυτοί είναι οι τρόποι για να πάρεις κιλά γρήγορα!

Μάθε αν το βάρος σου είναι υγιές με δύο κινήσεις!

Ακολουθούν μερικοί υγιεινοί τρόποι για να πάρεις κιλά:

  1. Να τρως πιο συχνά. Όταν είσαι λιποβαρής, μπορεί να αισθάνεσαι ότι χορταίνεις γρήγορα. Μπορείς, λοιπόν, να ξεκινήσεις να τρως πέντε έως έξι μικρότερα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας αντί για δύο ή τρία μεγάλα γεύματα.
  2. Επίλεξε τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Ως μέρος μιας συνολικής υγιεινής διατροφής, επίλεξε ψωμί ολικής αλέσεως, ζυμαρικά και δημητριακά, φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα, άπαχες πηγές πρωτεΐνης και ξηρούς καρπούς.
  3. Δοκίμασε smoothies και shakes. Μη γεμίζεις το στομάχι σου με αναψυκτικά διαίτης, καφέ και άλλα ροφήματα με λίγες θερμίδες και μικρή θρεπτική αξία. Αντίθετα, πιες smoothies ή υγιεινά σέικ με γάλα και φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα και πασπάλισε με λίγο αλεσμένο λιναρόσπορο. 
  4. Κάνε κάθε μπουκιά να μετράει. Σνακ με ξηρούς καρπούς, φυστικοβούτυρο, τυρί, αποξηραμένα φρούτα και αβοκάντο. Ένα σάντουιτς με φυστικοβούτυρο και ζελέ, ή ένα σάντουιτς με αβοκάντο, κομμένα λαχανικά και άπαχο κρέας ή τυρί είναι ό,τι πρέπει.
  5. Απόλαυσε μια περιστασιακή λιχουδιά. Ακόμη και όταν είσαι λιποβαρής, πρέπει να προσέχεις την περίσσεια ζάχαρης και λίπους. Οι περισσότερες λιχουδιές πρέπει να είναι υγιεινές και να παρέχουν θρεπτικά συστατικά εκτός από θερμίδες. Τα muffins με πίτουρο, οι μπάρες γιαουρτιού και granola είναι καλές επιλογές.
  6. Ασκηση. Η άσκηση, ειδικά η προπόνηση δύναμης, μπορεί να σε βοηθήσει να κερδίσεις βάρος χτίζοντας τους μύες σου. Η άσκηση μπορεί επίσης να τονώσει την όρεξή σου.

Αυτά είναι τα 6 πιο υγιεινά φασόλια και όσπρια που πρέπει να εντάξεις τώρα στην διατροφή σου

γυμναστική για χέρια
Pexels

Αυτή είναι η λίστα με τις τροφές που θα σε βοηθήσουν να πάρεις κιλά:

  • Γάλα
  • Ρύζι
  • Κόκκινο κρέας
  • Ξηροί καρποί και βούτυρο ξηρών καρπών
  • Ψωμί ολικής αλέσεως
  • Οποιαδήποτε τροφή περιλαμβάνει άμυλο (ζυμαρικά, πατάτες, καλαμπόκι, κινόα, φασόλια, βρώμη, όσπρια)
  • Σολομός
  • Αποξηραμένα φρούτα
  • Αβοκάντο
  • Μαύρη σοκολάτα
  • Μπάρες δημητριακών
  • Δημητριακά ολικής αλέσεως
  • Αυγά
  • Τυρί
  • Γιαούρτι
  • Ζυμαρικά

Είναι στα αλήθεια πιο υγιεινή η ζάχαρη καρύδας; Όσα πρέπει να ξέρεις εάν προσεχείς τη διατροφή σου

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News