Τόσο καιρό στο σπίτι μόνο εύκολο δεν είναι να αδυνατίσεις, ειδικά αν δουλεύεις πολλές ώρες. Ίσως, λοιπόν, η ερώτηση “πώς να χάσω βάρος στην καραντίνα” να στριφογυρίζει συνεχώς στο μυαλό σου και να θες μια απάντηση. Ε λοιπόν την έχουμε!

Ο εγκλεισμός στο σπίτι σίγουρα σε έχει περιορίσει αρκετά και εσένα και όλους μας. Δεν μπορείς να πας στο γυμναστήριο όπως πήγαινες ή στην δραστηριότητα που έκανες, ούτε καν στη δουλειά σου για να μετακινηθείς λίγο, με αποτέλεσμα να κάθεσαι όλη μέρα στον καναπέ με αγκαλιά το λάπτοπ και να δουλεύεις. Αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό αφού έχεις χαλάσει και τη διατροφή σου. Ίσως αρχικά να νόμιζες ότι θα τρως πιο σωστά από τη στιγμή που είσαι σπίτι, όμως ισχύει πραγματικά; Τρως κάποιο σνακ ή φαγητό όσο δουλεύεις;

Το “πώς να χάσω βάρος στην καραντίνα” στριφογυρίζει συνεχώς στο μυαλό σου και δεν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις τελικά. Όμως, η παρακάτω εμπειρία ίσως να βοηθήσει κι εσένα να πετύχεις τον στόχο σου και να αδυνατίσεις παρ’ όλο που όλη ή την περισσότερη μέρα είσαι σπίτι.

Έχασα κιλά, μένοντας στο σπίτι και δουλεύοντας κανονικά μες τη μέρα και συγκέντρωσα όλα όσα έκανα και θες κι εσύ να μάθεις. Πριν ξεκινήσεις να διαβάζεις όσα έκανα και με βοήθησαν, να σου πω πως δεν υπάρχει κάποιο φοβερό μυστικό της επιτυχίας, ένα μαγικό που σε κάνει και αδυνατίζεις. Ωστόσο, αν το θες πολύ σίγουρα θα πετύχεις τον στόχο σου και αυτά τα tips θα σε βοηθήσουν σημαντικά.

Πώς κατάφερα να χάσω βάρος στην καραντίνα;

Μείωσα το άγχος

Έχει αποδειχθεί πως το άγχος και η κακή διάθεση δεν βοηθούν στην απώλεια βάρους. Το να μένω στο σπίτι με βοήθησε στην προσπάθεια να ισορροπήσω το άγχος μου, αφού δεν χρειαζόταν να ξυπνάω νωρίς και να τρέχω να ετοιμαστώ και να προλάβω να είμαι στις υποχρεώσεις μου στην ώρα μου, αποφεύγοντας έτσι την ένταση που δημιουργεί η κίνηση στους δρόμους, η αργοπορία του λεωφορείου και οτιδήποτε άλλο μπορεί πολύ εύκολα να ταράξει την ηρεμία. Φυσικά και αυτό εξαρτάται και από τις συνθήκες που δουλεύεις, όμως σε κάθε περίπτωση είναι μια καλή ευκαιρία για όλους μας να βρούμε τον εαυτό μας και να αποβάλουμε το άγχος.

Έβαλα προτεραιότητες

Είναι καλό σε κάθε αλλαγή που σου συμβαίνει να βάζεις προτεραιότητες, ώστε να ξέρεις τι προηγείται και τι έπεται. Αυτό θα σε ωφελήσει γενικά και στην προκειμένη περίπτωση και στην απώλεια βάρους. Έχεις έναν στόχο, να χάσεις κιλά και το θες πάρα πολύ. Δεν σημαίνει πως θα αμελήσει ό,τι άλλο κάνεις, όμως σίγουρα δικαιούσαι ένα διάλειμμα την ώρα που δουλεύεις για να φας ένα σνακ ή το μεσημεριανό σου, ώστε να μην καταλήξεις να το φας το βράδυ. Στην προκειμένη περίπτωση όχι απλά βάζεις προτεραιότητα, αλλά κάνεις και κάτι που δικαιούσαι.

Ισορρόπησα τη διατροφή μου

Ποτέ δεν έτρωγα πολύ, όμως βρήκα την ευκαιρία να έχω ένα πρόγραμμα και το τηρώ κατά γράμμα. Τρώω κάθε μέρα πρωινό γιατί είμαι σπίτι και προλαβαίνω, τρώω το φρούτο μου, το μεσημεριανό κι ύστερα το βραδινό κι ίσως κι ένα φρούτο ενδιάμεσα αν προλάβω. Κι όλα αυτά περίπου την ίδια ώρα κάθε μέρα. Έτσι, δεν ξεφεύγω ποτέ από το πρόγραμμά μου και δεν παραλείπω γεύματα, αφού έχω συγκεκριμένες ώρες πάνω – κάτω που τα καταναλώνω, χωρίς φυσικά να γίνομαι υστερική με την ώρα. Και εννοείται πως καταναλώνω και φρούτα και λαχανικά πιο πολύ από ποτέ, αφού πλέον είμαι σπίτι και μπορώ να κόψω τη φρέσκια σαλάτα μου και να την φάω μαζί με το μεσημεριανό.

πώς να χάσω βάρος στην καραντίνα
Freepik

Τι να τρως κάθε μέρα στο σπίτι για να μην πάρεις βάρος;

Δεν παρήγγειλα ούτε μία φορά

Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει το junk food, αλλά ξέρω πολύ καλά πως δεν κάνει καλό ούτε στην υγεία, ούτε στα κιλά. Οπότε προτιμώ να μαγειρεύω παρά να παραγγέλνω απ’ έξω. Έτσι λοιπόν, ό,τι τρώω τόσο καιρό είναι σπιτικό κι αν θελήσω στην τελική να φάω ένα σουβλάκι θα το φτιάξω με τα χεράκια μου, δεν είναι και τόσο δύσκολο.

Συνέχισα να έχω επαφή με τον γυμναστή μου

Σε αυτή την καραντίνα – σε αντίθεση με την προηγούμενη – αποφάσισα να κρατήσω επαφή με τον γυμναστή μου και δάσκαλο χορού μου, ο οποίος δεν άφησε να περάσει βδομάδα χωρίς να μου πει να κάνω εξάσκηση και να ελέγξει την πρόοδό μου. Φυσικά αυτό ήταν και κάτι που ήθελα εγώ και του το ζήτησα, αφού ένιωθα μεγαλύτερη ασφάλεια με το να με ελέγχει κάποιος στη σωματική άσκηση έστω και διαδικτυακά.

πώς να χάσω βάρος στην καραντίνα
Freepik

Αξιοποίησα το «6»

Μπορεί να δουλεύω μέχρι το απόγευμα κι όταν μπορώ να βγω για περπάτημα να έχει ήδη νυχτώσει, όμως αυτό δεν με σταμάτησε από το να βγαίνω έξω και να περπατάω. Ντύνομαι καλά, βάζω τα ακουστικά μου, στέλνω μήνυμα στο 13033 και βγαίνω για περπάτημα. Για πόση ώρα; Περίπου 1μιση με 2 ώρες την ημέρα, ανάλογα το πρόγραμμά μου και φυσικά όχι με αργό περπάτημα. Βέβαια, μία με δύο μέρες τη βδομάδα ίσως να μην καταφέρω να πάω, αλλά τις υπόλοιπες είμαι πιστή στο ραντεβού μου με τα αθλητικά. Ωστόσο, αν δεν το ‘χεις και τόσο με τη γυμναστική κι είσαι αρχάριος θα σε συμβούλευα να μην το παρακάνεις από την αρχή. Ξεκίνα με περίπου 1 ώρα τη φορά κι αν αντέχεις σιγά σιγά αυξάνεις τη διάρκεια, αλλά και 1 ώρα είναι αρκετή!

Α! Και όταν γυρνάω από το περπάτημα κάνω και κανέναν κοιλιακό, μην ξεχνιόμαστε!

Όλα όσα πρέπει να θυμάσαι αν θες η γυμναστική στο σπίτι να έχει αποτελέσματα

Μείωσα το βραδινό

Δεν κοιμάμαι νηστικιά, ακούγοντας την κοιλιά μου να γουργουρίζει, αλλά ούτε και τρώω λίγο πριν πέσω για ύπνο. Τρώω το τελευταίο μου γεύμα περίπου δύο ώρες πριν ξαπλώσω και φροντίζω να είναι ελαφρύ, χωρίς πολλά λιπαρά. Ωστόσο, αν με πιάσει κάποια πείνα μέχρι να κοιμηθώ προτιμώ να πιώ γάλα παρά να φτιάξω τοστ και να φάω. Και φυσικά επειδή υπάρχουν και αυτές οι λιγούρες, έχω φροντίσει να μην υπάρχουν πατατάκια και τα σχετικά στο σπίτι.

Τέλος, μην ξεχνάς πως κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός κι έχει άλλο μεταβολισμό. Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι να κρατάς ένα μέτρο σε όλα και να μην ξεφεύγεις εντελώς από τον στόχο σου!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News