Τα τελευταία χρόνια και ειδικότερα με την έλευση της καραντίνας, όλο και περισσότεροι άνθρωποι πάσχουν από πόνους στο αυχένα που προέρχονται από κακή στάση σώματος. Εσύ το ήξερες, όμως, ότι με πολύ γρήγορες και εύκολες ασκήσεις μπορείς να δώσεις λύση στο πρόβλημα που σε βασανίζει; Συνέχισε την ανάγνωση αυτού του άρθρου για να μάθεις τον τρόπο!

Γυμναστική με rollers: Η νέα τάση στο fitness που θα λατρέψεις

Μην πεις πως δεν έχεις παραπονεθεί ούτε έστω μια φορά που η παρατεταμένη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή στο σπίτι ή στο γραφείο δεν σε έκανε να πιαστείς και να πονάς για ημέρες! Όσο οι ρυθμοί της καθημερινότητάς μας είναι τρελοί, ακόμα και μέσα στην καραντίνα, ο αυχένας αλλά και οι μύες του κεφαλιού μας καταπονούνται.

Πόνος στον αυχένα: Τι μπορείς να κάνεις ώστε να τον αποφύγεις;

Η «μια κουταλιά» που μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος!

Δεν είναι μόνο η κακή στάση αλλά και το στρες. Οι γιατροί υποστηρίζουν πως 4 στις 10 γυναίκες μπορούν να πονούν από συσσωρευμένο άγχος, στην περιοχή του κεφαλιού και στην πλάτη.

Ο αυχένας είναι αυτός που προστατεύει όλη την σπονδυλική σου στήλη γι’αυτό και χρειάζεται τεράστια προσοχή. Σε πολλές περιπτώσεις, ο πόνος στον αυχένα είναι ήπιος και θα φύγει από μόνος του μετά από μερικές ημέρες. Ωστόσο, υπάρχουν και ορισμένοι λόγοι που μπορεί να είναι ένα σημάδι ότι κάτι πιο σοβαρό συμβαίνει γι’αυτό επισκέψου τον γιατρό σου ή επιχείρησε να δοκιμάσεις τις παρακάτω ασκήσεις.

Οι ασκήσεις λεμφικού μασάζ που θα δεις στο video που ακολουθεί, ίσως είναι η λύση που έψαχνες. Μερικά λεπτά μασάζ σε πρόσωπο και αυχένα μπορούν να κάνουν θαύματα, επαναφέροντας τους μύες αλλά και ολόκληρη τη στάση του σώματός σου σε μια φυσιολογική κατάσταση.

Θέλεις να χάσεις κιλά; 4 βιταμίνες και στοιχεία που δεν είχες σκεφτεί ότι θα σε βοηθήσουν

Πόνος στον αυχένα: Δες πως μπορείς να απαλλαγείς στο παρακάτω video:

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News