Η αλήθεια είναι πως συχνά συνδυάζουμε τις καλοκαιρινές διακοπές με καλοπέραση και περισσότερο και πιο «ανθυγιεινό» φαγητό. Το φαγητό είναι μια από τις μεγαλύτερες απολαύσεις και είναι κρίμα να το στερηθείς τελείως στις διακοπές σου και να στραφείς σε ακραίες δίαιτες σε μια προσπάθεια να μην χαλάσεις την διατροφή σου. Για να μην θυμώσεις στη ζυγαριά όταν γυρίσεις από τις διακοπές στην καθημερινότητά σου, πρέπει απλά να βρεις μια ισορροπία που θα σου επιτρέψει να προσέξεις και να απολαύσεις ταυτόχρονα. Διακοπές και διατροφή τελικά συνδυάζονται! Δες παρακάτω τι μπορείς να κάνεις για να μην βγεις εκτός ελέγχου στις διακοπές.

Διακοπές και διατροφή
Unsplash

1. Ακολούθησε μια ισσοροπημένη διατροφη

Η αλήθεια είναι ότι είμαστε αρκετά τυχεροί γιατί η μεσογειακή διατροφή φημίζεται για τα διατροφικά οφέλη που έχει στην υγεία. Αυτό το καλοκαίρι δεν χρειάζεται να στερηθείς πολλά, απλά να βρεις την δική σου ισορροπία και να ακούς το σώμα σου. Μην πιέζεις τον εαυτό σου και φάε ό,τι θέλεις με μέτρο.

2. Κάνε κράτη στα τηγανιτά

Εννοείται πως θα φας και κάποια τηγανιτά, αλλά προσπάθησε να τα περιορίσεις. Όταν λοιπόν θα πας στην αγαπημένη σου ταβέρνα πάρε και κάτι τηγανιτό αλλά φρόντισε τα υπόλοιπα πιάτα να είναι κατά βάση ψητά η βραστά. Κατά τα αυτόν τον τρόπο δεν θα έχεις αυτό το φούσκωμα  από τα πολλά τηγανιτά, και θα απολαύσεις περισσότερο το φαγητό σου χωρίς ενοχές. Και αν μια μέρα ξεφύγεις, δεν έγινε και κάτι, φρόντισε να το μαζέψεις την επόμενη μέρα τρώγοντας πιο σωστά.

3. Επίλεξε πιο υγιεινές εναλλακτικές

Το ελληνικό φαγητό είναι πεντανόστιμο και δεν χρειάζεται να είναι «ανθυγιεινό» για να το απολαύσεις. Αντί για τηγανιτό καλαμάρι για παράδειγμα, επίλεξε ένα ψητό στην σχάρα και είμαι σίγουρη ότι θα ευχαριστηθείς την αυθεντική ελληνική γεύση το ίδιο αν όχι και περισσότερο.

Αυτά είναι τα 5 καλύτερα ελληνικά νησιά για τους λάτρεις του φαγητού και θα γλείφεις τα δάχτυλά σου

4. Αντικατάστησε το γλυκό με φρούτο

Τα γλυκά είναι η αδυναμία πολλών. Υπάρχει όμως κάτι καλύτερο από φρέσκα ζουμερά φρούτα τις ζεστές καλοκαιρινές μέρες; Η απάντηση είναι όχι. Φυσικά θα φας και το παγωτάκι σου μια μέρα, αλλά προσπάθησε να εντάξεις τα φρούτα στην καθημερινότητα σου καθώς είναι η τέλεια λύση για διατροφή, super απολαυστικά και σε γεμίζουν βιταμίνες ενώ παράλληλα σου καλύπτουν την επιθυμία για γλυκό.

5. Κολύμπι, περπάτημα και εξερεύνηση

Ακόμη και αν φας λίγο παραπάνω ή προσέξεις λίγο λιγότερο τις ημέρες των διακοπών σου, αν φροντίσεις να κουνάς το σώμα σου με ευχάριστους τρόπους θα είσαι μια χαρά. Κολύμπησε λίγο παραπάνω, περπάτησε τα σοκάκια του νησιού και εξερεύνησε καινούριες παραλίες και θα καις θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνεις καν.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News