Η γιόγκα είνα αποδεδειγμένο ότι σε χαλαρώνει, ακόμα και στις πιο δύσκολες μέρες, ενώ μπορεί πολύ εύκολα να σε ξεπιάσει, απαλύνοντας  τα τραβήγματα στο σώμα σου. Μπορεί, όμως, να σε βοηθήσει να χάσεις κιλά;

Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι δεν βοηθάει στο αδυνάτισμα. Όποια παρόμοια άποψη είναι απλά ψέμα, αφού με τη γιόγκα καις πολλές θερμίδες, και ως αποτέλεσμα αυτού χάνεις και γραμμάρια. Ακόμα, σε βάζει και στο mood, για να σκεφτείς καθαρά και να πάρεις τις σωστές αποφάσεις, που θα σε κάνουν να αδυνατίσεις, αν είναι αυτός ο στόχος σου. Δες τι πρέπει να κάνεις για να χάσεις κιλά με τη γιόγκα

Η γιόγκα περιορίζει το φαγητό που καταναλώνεις από συνήθεια και παράλληλα σε βάζει στο πνεύμα της γυμναστικής. Έτσι, σου δίνει την δυνατότητα να είσαι δραστήριος και να εκμεταλλεύεσαι τις δυνατότητες του μυαλού και του σώματος σου, και βοηθά στο αδυνάτισμα.

Ποια είναι η καλύτερη άσκηση γιόγκα για αδυνάτισμα;

Αν ο στόχος σου, λοιπόν, είναι το αδυνάτισμα, τότε πρέπει να διαλέξεις την σωστή άσκηση γιόγκα για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μια χαλαρού τύπου άσκηση, όπως μια από τις Hatha, μπορεί να μη συμβάλλει τόσο πολύ.

Αντίθετα, το Bikram ή η hot yoga, θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μεγάλο κάψιμο θερμίδων σε ένα μόνο μάθημα. Αυτές οι δύο, περιέχουν πολύ δύσκολες κινήσεις και στάσεις, που κάνουν την καρδιά να χτυπάει πιο δυνατά. Σε αντίθεση, η γιόγκα Hatha, απαιτεί περισσότερο απαλές κινήσεις και τραβήγματα, ενώ απαιτεί πολύ λιγότερη σωματική άσκηση. Ακόμα, μπορείς να κάνεις ασκήσεις που στοχεύουν στους μεγάλους μυς του σώματος, όπως η στάση πολεμιστή ένα και δύο.

Μπορείς να κάνει γράμμωση!

Η γιόγκα αποτελείται από ασκήσεις που απαιτούν την συμβολή όλου του σώματος , κάτι που βοηθά στην τόνωση και ενδυνάμωση των μυών. Αν το μόνο που έχεις κάνει είναι βάρη, η προσθήκη γιόγκα μία ή δύο φορές την εβδομάδα θα δημιουργήσει νέες προκλήσεις για το σώμα σου, και θα προσαρμοστεί.

Αυτή η προσαρμογή είναι αυτό που θα σε φέρει σε καλύτερη γενική σωματική κατάσταση, και νέα γράμμωση. Η καλή φυσική κατάσταση για τον καθένα είναι κάτι διαφορετικό βέβαια, αφού υπάρχει η ενδυνάμωση σώματος ή καρδιάς, και η κινητικότητα. Για να πετύχεις και τους τρεις στόχους, ένταξε τα στη γυμναστική σου ρουτίνα, εναλλάσσοντας τις ασκήσεις.

Μπορείς να χάσεις το λίπος στην κοιλιά

Εξαρτάται από την διατροφή, από το είδος της γυμναστικής που κάνεις και τα επίπεδα του στρες. Η γιόγκα, λοιπόν, στοχεύει ειδικά σε αυτή την περιοχή, σε χαλαρώνει πνευματικά και σε βοηθά να χάσεις το παραπανίσιο λίπος.

Έτσι, ελέγχει το λίπος στην κοιλιά, που μπορεί να ευθύνεται σε πολλούς παράγοντες. Γυναίκες που είναι αδύνατες, παρουσιάζουν παραπάνω λίπος στην κοιλιά, κάτι που οφείλεται σε αυξημένα επίπεδα άγχους.

Πόσα κιλά μπορείς να χάσεις;

Το πόσα κιλά θα καταφέρεις να χάσεις εξαρτάται από τον τρόπο ζωής σου, το τι καταναλώνεις, ακόμα και από τον ύπνο. Όταν κάνεις γιόγκα για να χάσεις κιλά, πρέπει να ελέγχεις πάντα και τι βάζεις στο στόμα σου, και να ακολουθείς μια διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Δες και αυτό:

Οι καλύτερες στάσεις yoga για όταν δεν έχεις χρόνο!