Πάρα πολλά άτομα που χάνουν κιλά, δυστυχώς, μετά από χρονικό διάστημα ανακτούν ξανά τα χαμένα κιλά. Αναμφίβολα, το να διατηρήσεις το βάρος σου δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. Εκτός από σωστή και ισορροπημένη διατροφή χρειάζεται και γυμναστική. Σ΄ ακούω να λες «δεν μου αρέσει η γυμναστική» και εγώ σου απαντώ πως σου έχω τις καλύτερες λύσεις για να διατηρήσεις το βάρος σου άκοπα.

Ο ρόλος της άσκησης είναι πολύ σημαντικός, ακόμα και για σένα που λες «δεν μου αρέσει η γυμναστική». Είναι βασικότατη προϋπόθεση για να διατηρήσεις το βάρος, αλλά και να χάσεις το περιττό βάρος. Η συστηματική γυμναστική δεν βοηθά μόνο στο κάψιμο θερμίδων και τη διατήρηση της μυϊκής μάζας. Η άσκηση ισορροπεί τις ορμόνες και το ανοσοποιητικό σύστημα. Μειώνει τη κορτιζόλη, καθώς και την επιβλαβή φλεγμονή που προκαλείται από το άγχος και την παχυσαρκία.

δεν μου αρέσει η γυμναστική
Pexels

Οι λύσεις για σένα που δεν σου αρέσει η γυμναστική

Δεν σου αρέσει η γυμναστική, σε πολλούς δεν αρέσει και δεν είναι ψέμα. Ωστόσο, υπάρχουν λύσεις και είναι μπροστά στα μάτια σου. Αρχικά, μείωσε την καθιστική ζωή, όσο το δυνατόν περισσότερο. Μελέτες λένε πως ο μεταβολισμός, όσο κάθεσαι, επιβραδύνεται το ίδιο και η καύση των θερμίδων. Κάνε τακτικά διαλείμματα και σήκω έστω και για ένα… τέντωμα. Άσε το αίμα να κυκλοφορήσει σε όλο το σώμα και «ξύπνα» τον οργανισμό σου.

Δεν θέλει κόπο, αλλά απλές αλλαγές, όπως το να σηκωθείς και να περπατήσεις για λίγα λεπτά κάθε ώρα. Αυτά τα συχνά διαλείμματα ρίχνουν το σάκχαρο, τα τριγλυκερίδια, το βάρος και την περιφέρεια. Μην τα υποτιμάς. Μην ξεχνάς, οι θερμίδες που καίγονται κατά τη διάρκεια αυτών των καθημερινών δραστηριοτήτων, προσθέτουν τελικά σημαντικά στον συνολικό ενεργειακό μεταβολισμό.

δεν μου αρέσει η γυμναστική

Πρακτικές συμβουλές για να γλιτώσεις τη γυμναστική

  1. Μην ξαναμπείς σε ασανσέρ & πάντα να ανεβαίνεις τις σκάλες
  2. Περπάτα λίγα λεπτά γύρω από το σπίτι σου μόλις γυρίσεις από τη δουλειά σου
  3. Σήκω και περπάτα σε κάθε τηλεφώνημα
  4. Κάνε το ραντεβού σου (επαγγελματικό ή προσωπικό) περπατώντας
  5. Κάνε περισσότερες οικιακές εργασίες
  6. Βγάλε το σκύλο σου μεγαλύτερη βόλτα

Πώς να εντάξεις το περπάτημα στην καθημερινότητά σου ακόμα κι όταν δεν έχεις χρόνο

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News