Δεν μπορείς να κάνεις push-ups; Δοκίμασε με το δαχτυλίδι Pilates

LIKE US ON FACEBOOK

Μπορείς να σηκώνεις βάρη, να κάνεις εντατικό πρόγραμμα HIIT, αλλά ακόμη δυσκολεύεσαι όταν έρχεται η ώρα να κάνεις push-ups; Δεν χρειάζεται πλέον να ταλαιπωρείσαι, καθώς βρήκαμε ένα hack που θα κάνει την προπόνησή σου, λίγο ευκολότερη.

Δεν μπορείς να κάνεις push-ups; Έχεις δοκιμάσει όλους τους εναλλακτικούς τρόπους που σου προτείνουν οι γυμναστές, αλλά κάθε φορά δυσκολεύεσαι το ίδιο και κάθε φορά καταλήγεις να κάνεις push-up που δεν θα έλεγες ότι σε γυμνάζουν αρκετά;

Το δαχτυλίδι Pilates θα σε βοηθήσει να κάνεις σωστά push-ups, ενώ μάλιστα θα γυμνάσει αποτελεσματικότερα τους μύες σου. Σύμφωνα με την Pilates instructor, Hannah McMullen, τοποθετώντας ένα δαχτυλίδι Pilates κάθετα κάτω απ’ το στήθος, μπορείς να κάνεις ευκολότερα σανίδα σε σταθερή θέση και στη συνέχεια push-up.

τρόποι για τα σωστά push ups

yanalya/Freepik

Αυτός ο τρόπος κρατάει τον πυρήνα σου σταθερό και την ευθυγράμμισή σου υπό έλεγχο, σε αντίθεση με το να αφήνεις το βάρος σου να πέσει προς τα κάτω. Εάν μάλιστα, έχεις συνηθίσει να κάνεις push-ups με τα γόνατα σου κάτω, θα εκπλαγείς απ’ το πόσο δυνατή νιώθεις με το δαχτυλίδι Pilates, αλλά και την ικανότητα σου να στηρίξεις το βάρος του σώματος σου σε στάση σανίδας.

Πώς να κάνεις push-ups χρησιμοποιώντας το δαχτυλίδι Pilates;

  1. Ξεκινάμε στη στάση της γάτας, τοποθετώντας τις παλάμες και τα γόνατα στο έδαφος. Τοποθετούμε το δαχτυλίδι κάθετα κάτω απ’ το στήθος μας. Τα χέρια σου θα πρέπει να είναι δίπλα απ’ το δαχτυλίδι και οι ώμοι σου να είναι ανοιχτοί.
  2. Σπρώχνουμε τα πόδια μας πίσω στη θέση της σανίδας.
  3. Παίρνουμε αργές αναπνοές καθώς λυγίζουμε τα χέρια μας σε push-ups και επιστρέφουμε στη θέση της σανίδας.
  4. Εκπνέουμε αργά και σιγά-σιγά ευθυγραμμίζουμε τα χέρια μας.
  5. Επαναλαμβάνουμε την άσκηση 10 φορές.

Διάβασε ακόμη:

Τα οφέλη του Pilates δεν αφορούν μόνο την ενδυνάμωση του πυρήνα!

Photo: Unsplash/Form

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved