Τον τελευταίο καιρό νιώθεις πως ο τρόπος ζωής σου απέχει πολύ απ’ αυτό που θα ήθελες ιδανικά να έχεις κι ένας απ’ τους λόγους είναι το ανθυγιεινό lifestyle σου και η κακή σου σχέση με τη γυμναστική; Ήρθε η ώρα να το αλλάξεις! Ακόμα κι αν είσαι αρχάρια στη γυμναστική, μπορείς να προπονηθείς, έχοντας ως μπούσουλά σου αυτές τις προπονήσεις των 30 λεπτών. 

Η άσκηση είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου, και οι λόγοι είναι πολλοί: Θα βελτιώσεις την εικόνα του σώματός σου, θα αποκτήσεις μεγαλύτερη αντοχή, θα boostάρεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα, θα ενισχύσεις τη συνολική υγεία σου, καθώς επίσης και την ψυχολογία σου.

Αν είσαι τελείως αρχάρια και δεν είχες ποτέ στο παρελθόν επαφή με τη γυμναστική, αντιλαμβανόμαστε ότι είναι πιο δύσκολο το να ξεκινήσεις, καθώς πραγματικά δεν ξέρεις από πού να αρχίσεις.

Κάθε αρχή και δύσκολη, όμως, και πίστεψέ μας, μόλις αρχίσεις να γυμνάζεσαι συστηματικά, θα βρεις και το είδος γυμναστικής που σου ταιριάζει περισσότερο.

Το να πας σ’ ένα γυμναστήριο και να μην ξέρεις από πού να ξεκινήσεις μπορεί να είναι τρομακτικό, αλλά με τη γυμναστική στο σπίτι τα πράγματα είναι διαφορετικά. Μπορείς να πειραματιστείς με διαφορετικά είδη γυμναστικής, να κάνεις τα διαλείμματά σου.

Ξεκίνα τώρα, λοιπόν, γυμναστική σε όποιο χώρο κι αν είσαι, με τα παρακάτω videos του Well + Good!

6 προπονήσεις των 30 λεπτών και να χτίσεις κορμί!

Pilates

Σ’ αυτό τον κύκλο προπόνησης, θα μάθεις μερικές βασικές κινήσεις για την εκγύμναση των χεριών, των κοιλιακών και του κάτω μέρους του σώματός σου.

HIIT

Αυτή η 25λεπτη προπόνηση υψηλής έντασης θα σε μάθεις να κάνεις μερικές πολύ βασικές ασκήσεις, σε έντονο ρυθμό.

Yoga

Η τακτική εξάσκηση της yoga είναι ένα σημαντικό μέρος οποιασδήποτε ρουτίνας γυμναστικής, οπότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα 20 λεπτά για να μάθεις πολλά για την εκγύμναση των μυών σου.

Strength training

Αυτή η 25λεπτη προπόνηση δεν απαιτεί τίποτα παραπάνω εκτός απ’ το σωματικό σου βάρος!

Running

Θέλεις να ενισχύσεις την αντοχή σου; Αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής 15 λεπτών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνεις. Μπορείς να το δοκιμάσεις στον διάδρομο ή να το ακούς ενώ τρέχεις σε εξωτερικό χώρο.

Resistance bands

Ένα band είναι αρκετό γι’ αυτή την full body προπόνηση ενδυνάμωσης! Εάν κάποιες ασκήσεις σου φαίνονται πολύ hardcore, μπορείς να τις παραλείψεις… για αρχή!

Δες ακόμα:

Ο απαραίτητος οδηγός για να ξεκινήσεις γυμναστική αν είσαι αρχάριος

Photo: Pexels