13 λεπτά Pilates και πίστεψε μας οι κοιλιακοί σου θα είναι έτοιμοι για το Insta! Ψάχνεις μια προπόνηση που καίει τις θερμίδες που θέλεις αλλά δεν είναι υψηλής έντασης; Θέλεις να αποκτήσεις κοιλιακούς που δεν θα σταματήσεις να τους δείχνεις ακόμa και αν έξω χιονίζει; Θέλεις βρε παιδί μου να έχεις το απόλυτο κορμί χωρίς όμως να ιδρώσεις…! Ε τότε πρέπει να ξεκινήσεις pilates!

Αυτό το στυλ προπόνησης multitasking είναι ένα από τα αγαπημένα των celebs όπως Kate Hudson,  Cameron Diaz και Ashley Greene, που λένε ότι έχει αλλάξει εντελώς το σώμα τους προς το καλύτερο.

Και σε τελική ανάλυση ποιος δεν θα λάτρευε ένα είδος προπόνησης που προσφέρει ταυτόχρονα:

  • Μακρύτεροι, πιο γυμνασμένοι μύες
  • Ενδυναμωμένος πυρήνας
  • Ενισχυμένη αθλητική απόδοση
  • Καλύτερη στάση
  • Περισσότερη ευελιξία
  • Βελτίωση ισορροπίας

Βάλε την φόρμα σου, το κολάν σου, το σορτσάκι σου ή οτιδήποτε άλλο σε βολεύει και ξεκίνα!

Η συγκεκριμένη προπόνηση επικεντρώνεται στην ενίσχυση του πυρήνα με προκλητικές ασκήσεις που στοχεύουν κάθε γωνία των κοιλιακών σας, του πλευρικού σώματος, της πλάτης και των γλουτών. Εάν προσπαθείς να αποκτήσεις μια πιο επίπεδη και πιο σφιχτή κοιλιά, αυτές οι διασκεδαστικές και δύσκολες κινήσεις είναι για σένα.

Πάτα play!