Θες να χάσεις βάρος και να μειώσεις την ποσότητα φαγητού, καταναλώνοντας λιγότερες θερμίδες; Να το κάνεις, όμως σωστά. Ποιο γεύμα δεν πρέπει να παραλείπεις καμία μέρα;

Όταν ξεκινάς μια δίαιτα, συνήθως κάνεις ένα από τα πιο συχνά λάθη. Κόβεις μερικά σημαντικά γεύματα μες τη μέρα, αντί απλά να τα προσαρμόσεις σε μια πιο υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Και η αλήθεια είναι πως το μεγάλο πρόβλημα είναι το τι τρως, όχι το πόσο συχνά. Φυσικά και το να τρως κάθε μισή ώρα επειδή έχεις λιγούρες δεν βοηθάει στην απώλεια βάρους, όμως σίγουρα έχεις ακούσει πως τα μικρά και συχνά γεύματα, ανά 2-3 ώρες δεν κάνουν κακό, αντιθέτως μάλιστα. Το θέμα είναι, λοιπόν, τα γεύματα που κάνεις να είναι πιο υγιεινά και ισορροπημένα, χωρίς περιττά λιπαρά και πολλή ζάχαρη.

Ποιο γεύμα δεν πρέπει να παραλείπεις καμία μέρα;

Κι ενώ θα νόμιζες ότι σε αυτό το άρθρο ίσως να μιλάγαμε για το βραδινό, γιατί είναι το γεύμα που προσπαθούν πολλοί να κόψουν, και πραγματικά είναι δύσκολο. Το ξέρουμε ότι είναι δύσκολο να τρως πιο νωρίς το βραδινό σου κι όχι την τελευταία στιγμή πριν πέσεις στο κρεβάτι, όμως δυστυχώς δεν είναι αυτό το γεύμα που παραλείπεις.

Δεν τρως μες τη μέρα ένα γεύμα που είναι πολύ πιο σημαντικό απ’ όσο φαντάζεσαι και η κατανάλωσή του σε βοηθάει σημαντικά με την απώλεια βάρους. Ποιο είναι αυτό; Δε θα μπορούσε να είναι άλλο από το πρωινό. Κάνεις κι εσύ αυτό το λάθος; Παραλείπεις μερικές ημέρες το πρωινό, είτε επειδή δεν έχεις όρεξη να φας είτε επειδή βιάζεσαι να φύγεις για να πας στη δουλειά; Λάθος! Είναι το γεύμα που πραγματικά σου είναι απαραίτητο και πρέπει κάθε μέρα να το τρως.

Γιατί;

γεύμα δεν πρέπει να παραλείπεις
Pexels

Το να παραλείπεις το πρωινό δεν θα σε βλάψει αλλά μπορεί να σε βάλει σε άλλους κινδύνους, όπως το να καταναλώσεις μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού αργότερα, να μην έχεις τόση ενέργεια, το σάκχαρο στο αίμα να βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα και να νιώθεις υποτονικά.

Επίσης, όταν απολαμβάνεις το πρωινό σου, θα τσιμπολογήσεις λιγότερο μες τη μέρα, θα φας όσο πρέπει και θα έχεις λάβει όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα σου.

Πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να τρώνε το πρωί επειδή το βράδυ συνήθως τρώνε αργά. Όμως, σκέψου το κι αλλιώς. Το βράδυ έχεις την τάση να πεινάς επειδή μες τη μέρα δεν έφαγες αρκετά και σωστά, παραλείποντας το πρωινό ή/ και το μεσημεριανό σου. Αν αυτά τα δύο γεύματα τα καταναλώνεις κανονικά και δεν τα ξεχνάς, τότε όταν νυχτώνει δε θα πέφτεις με τα μούτρα στο φαγητό. Είναι φαύλος κύκλος και το να καταναλώνεις πρωινό θα σε βοηθήσει πραγματικά να μειώσεις το βραδινό σου.

Το πρωινό παχαίνει ή αδυνατίζει τελικά;

Ωστόσο, αν είσαι από αυτούς που απλά δεν μπορούν με τίποτα να τρώνε πρωινό, ακόμα κι αν δεν τρώνε ούτε το βράδυ, τότε απλά μην πιέζεις υπερβολικά τον εαυτό σου. Μπορείς να αφήσεις να περάσουν λίγες ώρες και στη συνέχεια να καταναλώσεις ένα υγιεινό πρωινό κι όχι με το που σηκώνεσαι από το κρεβάτι. Άλλωστε, άσε λίγο χρόνο στον εγκέφαλό σου να δώσει σήμα στο στομάχι ότι πεινάει, λίγο όμως!

Προσοχή! Το τι τρως για πρωινό είναι πολύ σημαντικό, ειδικά αν θες να χάσεις βάρος. Δεν γίνεται να περιμένεις να αδυνατίσεις με κρουασάν, ακόμα κι αν τα τρως το πρωί και μετά μες τη μέρα καις τις θερμίδες τους. Τουλάχιστον όχι αν το κάνεις αρκετά συχνά. Προτίμησε το πρωινό σου να έχει πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά στοιχεία που θα κρατήσουν το στομάχι σου χορτάτο μες τη μέρα, ακόμα κι αν είναι δύσκολο να φας κάποιο σνακ στη δουλειά.

Δες εδώ ιδέες για πρωινό που θα σε βοηθήσουν στο αδυνάτισμα!

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News