Η yoga είναι απαραίτητη στη ζωή μας, όπως και η αερόβια άσκηση και η γυμναστική εν γένει. Κι ενώ υπάρχουν πολλές στάσεις και ασκήσεις, εμείς βρήκαμε μια κατάλληλη για γλουτούς και πλάτη. Η στάση της yoga που πρέπει να δοκιμάσεις.

Αν νιώθεις ότι οι γοφοί σου έχουν πιαστεί, αν κάνεις μια καθιστική ζωή και η πλάτη σου χαμηλά έχει αρχίσει να πονάει, τότε αυτή είναι η στάση της yoga που πρέπει να δοκιμάσεις.

Η στάση “fire log” βοηθά τα ισχία και τους γλουτούς και κατ’ επέκταση σε βοηθά με τους πόνους χαμηλά στη μέση. Ουσιαστικά είναι πολύ απλή και δεν χρειάζεται να έχεις εξοπλισμό.

Κάθεσαι στο στρώμα ή σε ένα χαλί ή απλά στο πάτωμα κι αντί να καθίσεις οκλαδόν, τοποθετείς τη μια κνήμη του ποδιού παράλληλα με το έδαφος και βάζεις το άλλο πόδι ακριβώς από πάνω, προσπαθώντας να ευθυγραμμίσεις γόνατα και αστραγάλους.

στάση της yoga

unsplash

Κάνεις μια βαθιά διάταση και απελευθερώνεις τους μυς που έχουν πιαστεί, τα οστά ψηλά στους μηρούς, τα ισχία, όλα εκείνα τα σημεία και τους μυς που έχουν πιαστεί. Μπορείς να κάνεις τη συγκεκριμένη άσκηση τακτικά, καθώς θα σε ανακουφίσει σημαντικά και θα απελευθερώσει όλη την ένταση στο σημείο.

Όλη η ένταση και το άγχος που έχουν συσσωρευτεί στο σημείο θα απελευθερωθούν, θα “ξεκλειδώσεις” το συγκεκριμένο σημείο και θα νιώσεις πολύ καλύτερα.

Πώς να κάνεις σωστά τη συγκεκριμένη στάση της yoga

  • Δημιούργησε ένα ισόπλευρο τρίγωνο μεταξύ των αστραγάλων, των γονάτων και των οστών της λεκάνης.
  • Βρες την βάση του καθίσματός σου. Καλύτερα να καθίσεις πάνω σε μια ή δύο κουβέρτες ή σε ένα μαλακό στρώμα γυμναστικής.
  • Προσπάθησε να κρατήσεις την σπονδυλική σου στήλη σε ευθεία γραμμή και μην γέρνεις το στήθος προς τα εμπρός.
  • Προκειμένου να έχεις μια καλύτερη ισορροπία μπορείς να τοποθετήσεις ένα βιβλίο κάτω απ’το ένα πόδι, κι ένα κάτω από το άλλο.

Η συγκεκριμένη στάση παρέχει ένα βαθύ άνοιγμα στα ισχία, στους εξωτερικούς γοφούς και γλουτούς. Παράλληλα, τεντώνει και δυναμώνει τους μηρούς, την κνήμη και τους κοιλιακούς μυς, βοηθώντας έτσι και στη ρύθμιση της πέψης και του μεταβολισμού.

Την ίδια στιγμή, σε αυτή τη στάση το μυαλό ηρεμεί, ανακουφίζεσαι από το άγχος και την ψυχική ένταση. Σύμφωνα με τους ειδικούς μάλιστα, αν κάνεις τη συγκεκριμένη άσκηση τακτικά, μπορεί να αποβεί θεραπευτική για το άγχος.

Προσοχή! 

Απόφυγε να κάνεις την συγκεκριμένη στάση, αν έχεις τραυματιστεί πρόσφατα ή υποφέρεις από χρόνιο πόνο στα γόνατα, στους γοφούς ή χαμηλά στην πλάτη. Χρειάζεται ευλυγισία αλλά και να γνωρίζεις τον εαυτό σου και το σώμα σου.

Μην προσπαθήσεις να ξεπεράσεις τα όριά σου και μην κάνεις απότομες κινήσεις, καθώς μπορεί να τραυματίσεις τα γόνατά σου και την πλάτη σου.  Κάνε την άσκηση σιγά-σιγά και πάντα ακούγοντας το σώμα σου!

Διαβάστε επίσης:

5 tips που πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις yoga!

Photo: Pexels