Αυτή είναι η πιο δημοφιλής άσκηση γυμναστικής για το 2018!

LIKE US ON FACEBOOK

Τα οφέλη της γυμναστικής όλοι τα γνωρίζουμε. Υπάρχουν βεβαίως, διαφορετικά είδη γυμναστικής και το καθένα σε ωφελεί με τον τρόπο του. Ποια ήταν, όμως, η πιο δημοφιλής άσκηση γυμναστικής για το 2018;

Έχουμε νικητή; Ας ελπίσουμε πως το 2018 ήταν και για σένα ένα έτος υγείας και ευεξίας με τη γυμναστική να έχει ενεργό ρόλο στη ζωή σου. Και ποια είναι η πιο δημοφιλής άσκηση γυμναστικής για το 2018; Ποια άσκηση προτιμούν οι περισσότεροι άνθρωποι όταν πηγαίνουν στο γυμναστήριο ή όταν γυμνάζονται στο σπίτι;

Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης!  Ό,τι έχει να κάνει με βαράκια, μυς, δύναμη οι άνθρωποι το επιλέγουν. Τα στοιχεία αυτά συλλέχθηκαν από 60 εκ. τάξεις γυμναστικής από το ClassPass σε διεθνές επίπεδο και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.

Η πιο δημοφιλής άσκηση γυμναστικής για το 2018 είναι κάθε άσκηση δύναμης. Αυτό απάντησαν τουλάχιστον οι περισσότεροι.

Γιατί οι ασκήσεις με βαράκια, θα αναρωτιέσαι… Γιατί υπάρχουν ένα σωρό οφέλη, ίσως περισσότερα κι από τη yoga ή τις pilates. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης περιλαμβάνουν ασκήσεις με βάρη ή με το σωματικό σου βάρος κι αν σκεφτείς πόσο καλό σου κάνουν, τότε μπορείς να καταλάβεις γιατί βρίσκονται στην πρώτη θέση.

δημοφιλής άσκηση γυμναστικής

Αυτές οι ασκήσεις αυξάνουν την υγεία της καρδιάς, ενισχύουν τα οστά και βελτιώνουν τη συνολική μυϊκή ικανότητα. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες βοηθούν στην υγεία της καρδιάς σου περισσότερο από το τρέξιμο. Είναι μια κλασική άσκηση που οι περισσότεροι την επιλέγουν και οι γυμναστές την συνιστούν.

Τι άλλο έδειξαν οι έρευνες;

Το 33% ήταν πιο πιθανό να κάνει γυμναστική για 45 λεπτά μέσα στο 2018 γιατί ήταν πολύ… busy! Οι ασκήσεις μικρότερης διάρκειας βέβαια, ήταν trend το 2018 και σε αυτό δεν τους αδικούμε. Ο στόχος πολλών ήταν έντονη άσκηση για περίπου 40 λεπτά.

δημοφιλής άσκηση γυμναστικής

© lolostock.com

Πάντως ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις τις ασκήσεις ενδυνάμωσης. Ξεκίνα με μερικά push ups και στη συνέχεια βάλε και μερικά βάρη. Σιγά-σιγά και step by step θα αγαπήσεις κι εσύ αυτές τς ασκήσεις -μόλις δεις και τα πρώτα αποτελέσματα- και θα τις βάλεις στη ρουτίνα σου.

Και μην ξεχάσεις να θέσεις τους στόχους σου για το 2019!

Κι αν είσαι γυναίκα, διάβασε και τα δύο βασικά λάθη που κάνεις στη γυμναστική!

Διαβάστε επίσης:

7 ιδανικές τροφές για φλατ κοιλιά! Θα εκπλαγείς!

Photo: unsplash/bruce mars
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved