Εάν ο κορονοϊός επισκέφτηκε και εσένα και η εμπειρία μαζί του δεν ήταν και τόσο καλή, είναι πιθανό να αργήσεις να επιστρέψεις στις καθημερινές σου συνήθειες. Η δυσκολία στην αναπνοή είναι ένα από τα χειρότερα συμπτώματα της νόσου η οποία μπορεί να σε ταλαιπωρήσει πολύ. Ο βήχας, ένα από τα πιο συνηθισμένα χαρακτηριστικά του long covid μπορεί επίσης να είναι ιδιαίτερα ενοχλητικός. Ποιος είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος για να γυρίσεις στην καθημερινή σου άσκηση; Οι ειδικοί θεωρούν πως η καλύτερη γυμναστική μετά τον κορονοϊό είναι η γιόγκα!

Θέλεις να λιώσεις απ’ τον καναπέ, αλλά πρέπει και να γυμναστείς; 4+1 στάσεις γιόγκα που μπορείς να κάνεις χωρίς καν να σηκωθείς απ’ την άνεσή σου

Γιόγκα: Γιατί αυτή είναι η καλύτερα γυμναστική που μπορείς να κάνεις μετά τον κορονοϊό

Η γιόγκα είναι μια εξάσκηση στην υπομονή και μετά την περιπέτειά σου με τον Covid, η υπομονή μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι. Ακόμη και για όσους ακολουθούν έναν αθλητικό τρόπο ζωής, μπορεί να είναι μια αργή επιστροφή στην κανονική ρουτίνα μετά το χτύπημα της νόσου, ειδικά αν αυτό ήταν άσχημο.

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να αφιερώσεις χρόνο στον εαυτό σου και γι’ αυτό η γιόγκα μπορεί να είναι η καλύτερη άσκηση σε αυτήν την χρονική στιγμή.

Ακόμη και τα απλά πράγματα όπως το στρώνεις το κρεβάτι σου, το καθάρισμα του σπιτιού ή το να βγεις για ψώνια μπορεί να είναι πολύ πιο δύσκολα από ό,τι συνήθως. Εάν αισθάνεσαι ακόμα σφίξιμο στο στήθος, να κόβεται η αναπνοή σου και γενικά ατονία, η ιδέα της άσκησης μπορεί να σου φαίνεται απρόσιτη.

Οι ερευνητές λένε ότι το περπάτημα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσεις την ικανότητα των πνευμόνων σου, όπως ακριβώς και η γιόγκα.

Ασκήσεις γιόγκα στο κρεβάτι: Στάσεις για να χαλαρώσεις πριν τον ύπνο και να γεμίσεις ενέργεια το πρωί

σωστό yoga mat

Πώς να ξεκινήσεις γιόγκα μετά τον κορονοϊό

Αν σου φαίνεται πολύ νωρίς για να πας στο στούντιο της περιοχής σου, άνοιξε το χαλάκι σου στο σπίτι. Αυτό θα μειώσει την πίεση του να έχεις άλλους ανθρώπους γύρω σου και αν δεις ότι κουράζεσαι μπορείς πάντα να κάνεις παύση. Η γιόγκα θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις ξανά δύναμη στο σώμα, να επιμηκύνεις και να τεντώσεις τους μύες ενώ οι στάσεις θα σου δώσουν τη δύναμη και την αντοχή να κάνεις όλο και περισσότερα κάθε φορά.

Η σημασία της αναπνοής

Η αναπνοή είναι ένα μεγάλο μέρος της γιόγκα και ενώ φυσικά θέλουμε να νιώθουμε σωματικά πιο δυνατοί μετά τον Covid, η αύξηση της ικανότητας των πνευμόνων μας ώστε να μπορούμε να αναπνέουμε ευκολότερα θα είναι ένα από τα πράγματα που θα μας βοηθήσουν περισσότερο όταν θέλουμε να επιστρέψουμε σε μια άσκηση υψηλότερης έντασης.

Ταυτόχρονα, η γιόγκα μας διδάσκει να είμαστε παρόντες και συνειδητοποιημένοι, να συντονιστούμε με αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε και μας επιτρέπει να συνδεθούμε πιο βαθιά με τον εαυτό μας. Έτσι, κερδίζουμε τόσα πολλά από μια πρακτική γιόγκα μαθαίνοντας να ακούμε το σώμα μας, να ξεκουραζόμαστε όταν το χρειαζόμαστε και να πιέζουμε τον εαυτό μας όταν νιώθουμε έτοιμοι. Όλα αυτά τα πράγματα που κερδίζουμε από τη γιόγκα μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε σε άλλες μορφές άσκησης και γενικά στην καθημερινή μας ζωή.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News