Μπορεί να πηγαίνεις στο γυμναστήριο, να βάζεις τα δυνατά σου, να μην χάνεις προπόνηση… αλλά βρήκαμε την καλύτερη άσκηση για τα πόδια που πρέπει να εντάξεις στο πρόγραμμά σου. 

Και, ναι μπορείς να την κάνεις οπουδήποτε. Ποια είναι η κατάλληλη άσκηση για τα πόδια; Τα σκαλιά! Ναι, τα σκαλιά γυμνάζουν και ενεργοποιούν διάφορους μυς, όπως στους γλουτούς και τον κορμό.

Το τρέξιμο σε σκάλες έχει πολλά οφέλη και για τον καρδιακό σου ρυθμό,γυμνάζεις τους μυς και είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις για τα πόδια σου. Φυσικά, με προσοχή για τα γόνατά σου!

Γιατί είναι η κατάλληλη άσκηση;

Το τρέξιμο στα σκαλιά είναι μια δυναμική άσκηση για πολλούς λόγους.

Καις μεγάλες θερμίδες ενώ ενισχύει το πόδια, γλουτούς και μυς του πυρήνα. Είναι επίσης μια λειτουργική προπόνηση: το τακτικό τρέξιμο στις σκάλες, θα συμβάλει στην κατάσταση και την ενίσχυση των μυών που χρησιμοποιείς για να περπατήσεις πάνω και κάτω σκάλες.

Οι ειδικοί προτείνουν ότι αν θέλεις να βάλεις λίγη ένταση στο πρόγραμμά σου, οι σκάλες είναι μια καλή επιλογή. Μπορείς να πας για τρέξιμο και μέσα σε αυτό να εντάξεις και τα σκαλιά.

5 συνηθισμένα προβλήματα στο γυμναστήριο που όλοι μας έχουμε βιώσει

Πώς να το κάνεις με ασφάλεια;

Όπως κάθε καινούργια άσκηση, θα πρέπει να ξεκινήσεις σταδιακά και σιγά σιγά.

Μπορεί να σου φαίνεται εύκολο αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι. Τρέξε με τον ρυθμό που νιώθεις άνετα και δεν πιέζεις αρκετά τον εαυτό σου. Προσπάθησε τα πόδια σου στις σκάλες όσο τρέχεις να ακουμπούν όσο πιο μαλακά γίνεται και κράτα τα χέρια σου σε άνετη θέση, όπως όταν κάνεις τζόκινγκ.

Αν το τρέξιμο στις σκάλες σε ζορίζει μπορείς να εξετάσεις το ενδεχόμενο να περπατήσεις. Το να τρέχεις στις σκάλες, όπως το να τρέχεις σε φλατ έδαφος απαιτεί υψηλή αντοχή και είναι σημαντικό να ξεκινήσεις σιγά-σιγά για να αποφύγεις τραυματισμούς αλλά και για να το “συνηθίσουν” οι αρθρώσεις σου.

Καθώς γίνεσαι πιο δυνατός, τότε μπορείς να αυξήσεις την ένταση και να κάνεις περισσότερες επαναλήψεις. Όπως και σε κάθε άσκηση, άκουσε το σώμα σου.

άσκηση για τα πόδια

25λεπτη άσκηση στα σκαλιά

Προτείνουμε μια σειρά από ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μέσα σε 25 λεπτά ή και λιγότερο, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας έχεις χρόνο.

  • Κάνε ζέσταμα για τρία με πέντε λεπτά με ένα χαλαρό περπάτημα σε φλατ έδαφος.
  • Τρέξε στις σκάλες σε άνετο ρυθμό. Περπάτα σιγά σιγά για να ανακάμψεις. Επανάλαβε 15 φορές.
  • Προσπάθησε να ηρεμήσεις για τρία με πέντε λεπτά με χαλαρό περπάτημα.

Το τρέξιμο στις σκάλες για τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα θα είναι μια σημαντική προσθήκη στη γυμναστική σου και θα δεις άμεσα αποτελέσματα!

Διαβάστε επίσης:

Τα μυστικά της Reese Witherspoon για να είναι fit χωρίς να πηγαίνει γυμναστήριο!

Photo: Pexels