Αυτή είναι η χειρότερη ώρα για να καταναλώσεις υδατάνθρακες

LIKE US ON FACEBOOK

Είτε ακολουθείς μια δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες είτε όχι, σίγουρα υπάρχουν στιγμές που λιγουρεύεσαι ένα pancake ή έστω μια… τάρτα. Ποια είναι, όμως, η χειρότερη ώρα για να καταναλώσεις υδατάνθρακες;

Κι ενώ είναι εντάξει να καταναλώσεις υδατάνθρακες (όλα με μέτρο), υπάρχει πάντα ο κακός χρόνος για να το κάνεις, επειδή μετά θα νιώθεις υποτονικός και δεν θα έχεις ενέργεια. Ποια είναι η χειρότερη ώρα για να καταναλώσεις υδατάνθρακες; Σίγουρα η απάντηση θα σε εκπλήξει.

Και θα σε εκπλήξει γιατί δεν είναι το βράδυ, η χειρότερη ώρα για να καταναλώσεις υδατάνθρακες. Αλλά είναι το πρωί!

Σύμφωνα με ειδικούς διαιτολόγος και προπονητές, αν θέλεις να δώσεις στον εαυτό σου λίγο λευκό ψωμί, τότε σίγουρα μην το κάνεις το πρωί!

Η πιο σημαντική στιγμή για να απολαύσεις ένα ισορροπημένο γεύμα είναι το πρωινό. Έτσι θα δώσεις ενέργεια στον οργανισμό σου για να μπορείς να συνεχίσεις την ημέρα αλλά να διατηρήσεις και σταθερό το σάκχαρο στο αίμα.

Αν λοιπόν, με το που ανοίγεις τα μάτια σου λιγουρεύεσαι τηγανίτες καλύτερα να τις αποφύγεις. Μπορεί να θεωρείς πως έχεις όλη τη μέρα μπροστά σου για κάψεις τις θερμίδες, αλλά οι υδατάνθρακες το πρωί βλάπτουν το σώμα σου.

Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει καλή στιγμή για να απολαύσεις ένα γεύμα γεμάτο με ζάχαρη και υδατάνθρακες. Αλλά χρειάζεται μια ισορροπία πρωτεϊνών και καλών υδατανθράκων, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά ώστε να νιώθεις «γεμάτος» και να έχεις ενέργεια.

Σίγουρα η χειρότερη ώρα για να καταναλώνεις υδατάνθρακες είναι το πρωί. Αντ’ αυτού το πρωινό σου θα πρέπει να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και καλούς υδατάνθρακες. Βραστά αυγά, καρύδια πλιγούρι βρώμης, μήλο με φυστικοβούτυρο είναι μερικές καλές επιλογές.

Το τοστ όχι δεν είναι και τόσο καλή επιλογή! Αλλά μπορείς ελεύθερα να το απολαύσεις το βράδυ.

Διαβάστε επίσης:

Οι καλύτεροι υδατάνθρακες για να χάσεις βάρος

Photo: istock
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved