Ασκήσεις με τα σκαλιά του σπιτιού σου, αναλόγως το επίπεδό σου!

LIKE US ON FACEBOOK

Μην υποτιμάς τις ασκήσεις με τα σκαλιά του σπιτιού γιατί μπορείς πραγματικά να κάνεις θαύματα. Διαφορετικές ασκήσεις ανάλογα με το επίπεδο της γυμναστικής σου. 

Οι ασκήσεις με τα σκαλιά μπορούν πραγματικά να γυμνάσουν τα πόδια σου και όχι μόνο, αφού θέτουν σε λειτουργία μια ομάδα από μυς. Το πιο προφανές όφελος του να ανεβαίνεις τα σκαλιά είναι ότι καταπολεμάς τη βαρύτητα περισσότερο από ότι να περπατάς ή να τρέχεις στο δάπεδο. Το σώμα σου εργάζεται περισσότερο, τα πόδια πρέπει να εξισορροπούν περισσότερο ενώ και ο πυρήνας ενεργοποιείται.

Μπορεί να σου φαίνεται μια απλή άσκηση αλλά δεν είναι. Θα ενεργοποιήσεις μια σειρά από μυς ενώ αν νιώσεις ότι έχεις πιαστεί υπερβολικά με το να ανεβαίνεις τα σκαλιά, τότε μπορείς να δοκιμάσεις τη μια φορά να τα κατέβεις και όχι απλώς να τα ανεβαίνεις.

ασκήσεις με τα σκαλιά

Ασκήσεις με τα σκαλιά του σπιτιού σου ανάλογα το επίπεδό σου

Για αρχάριους

Κάθε άσκηση περιλαμβάνει τις σκάλες ενός ορόφου επί 6! Δηλαδή, αν οι σκάλες στον όροφο σου είναι 10, η άσκησή σου θα περιλαμβάνει περίπου 60 σκαλιά. Μην τρομάζεις με τον αριθμό διότι θα ξεκινήσεις σταδιακά:

  • Ανέβα τη σκάλα ενός ορόφου (πχ από τον δεύτερο στον τρίτο), και κατέβα.
  • Ανέβα τις σκάλες δύο ορόφων και κατέβα.
  • Ανέβα τις σκάλες τριών ορόφων και κατέβα.

Αν τα επίπεδα της γυμναστικής σου είναι μέτρια

Για να κάνεις την άσκηση πιο δύσκολη, ανέβα τα σκαλιά έχοντας κι ένα βάρος (για παράδειγμα, μπορείς να κουβαλάς μια τσάντα γεμάτη με μπουκάλια νερού). Μην κρατάς το βάρος στα χέρια αλλά καλύτερα στην πλάτη. Και με το βάρος:

  • Ανέβα τη σκάλα ενός ορόφου (πχ από τον δεύτερο στον τρίτο), και κατέβα.
  • Ανέβα τις σκάλες δύο ορόφων και κατέβα.
  • Ανέβα τις σκάλες τριών ορόφων και κατέβα.

Για προχωρημένους

Αντί να τρέχεις ή απλά να ανεβαίνεις τα σκαλιά, δοκίμασε να κάνεις πηδηματάκια.

  • Ανέβα τη σκάλα ενός ορόφου, κατέβα.
  • Κάνε jumps στη σκάλα ενός ορόφου, κατέβα.
  • Επανάλαβε κάνοντας εναλλαγές στο περπάτημα της σκάλας και στα πηδηματάκια.
  • Πραγματοποίησε όσα sets μπορείς.

Προσοχή, προσοχή! Θα πρέπει να είσαι προσεκτικός με τις κινήσεις σου, ώστε να αποφύγεις τους τραυματισμούς ενώ καλό είναι πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε άσκηση να κάνεις ζέσταμα και στο τέλος να κάνεις διατάσεις. Είναι must!

Διαβάστε επίσης:

Έξυπνοι τρόποι για γυμναστική στο σπίτι με… ό,τι έχεις!




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved