Θέλεις να αποκτήσεις τους κοιλιακούς που πάντα ονειρευόσουν; Το pilates μπορεί να στο εγγυηθεί μόνο με 4 ασκήσεις! Είναι ιδανικές για αρχάριους και πίστεψέ με θα δεις τα επιθυμητά αποτελέσματα μέχρι αυτό το καλοκαίρι!

Πρακτικές όπως το pilates, που συνδυάζουν ενδυνάμωση και stretching των μυών, είναι ο καλύτερος τρόπος για να γυμνάσεις ολόκληρο το σώμα σου, χωρίς να ασκήσεις υπερβολική πίεση σε ευαίσθητα σημεία του κορμιού σου.

Το pilates διδάσκει πώς να αποκτήσεις τον έλεγχο του πυρήνα σου και τη σταθερότητα που αναζητούσες, ενώ εστιάζει στις πτυχές της κινητικότητας και της ευελιξίας της άσκησης. Ο συνδυασμός των δύο αρχών δημιουργεί ένα λειτουργικό σώμα, ιδιαίτερα στους μύες που το χρειάζονται περισσότερο: δηλαδή τους κοιλιακούς σου. 

Οι παρακάτω ασκήσεις, είναι ιδανικές για προπόνηση και στο σπίτι, δεδομένου ότι δεν απαιτούν κανένα αντικείμενο, αλλά μόνο το σώμα σου.

Ακολουθούν τέσσερις από τις καλύτερες ασκήσεις pilates για αρχάριους που πρέπει να γνωρίζεις αν θες να αποκτήσεις τους κοιλιακούς που πάντα ονειρευόσουν!

Τα απροσδόκητα οφέλη του pilates εάν πας για τρέξιμο

Οι καλύτερες ασκήσεις Pilates για αρχάριους:

Shoulder bridge

  1. Τοποθέτησε τα χέρια σου πίσω από τον αυχένα σου και κάτσε πάνω στα γόνατά σου.
  2. Έπειτα, ξεκίνα με τον κορμό σου ψηλά να πλησιάζεις τα γόνατά σου και στη συνέχεια, επίστρεψε στην αρχική σου θέση.
  3. Θα νιώσεις την σπονδυλική σου στήλη και του μυς σου να γυμνάζονται. Επίσης, θα νιώθεις και τους γλουτούς σου να σφίγγουν!

Τα οφέλη του Pilates δεν αφορούν μόνο την ενδυνάμωση του πυρήνα!

Swan dive

  1. Κάθισε στη στάση σκύλου με τα χέρια σου στο άνοιγμα των ώμων σου.
  2. Τράβηξε τον αφαλό ψηλά, προσπάθησε να έχεις ίσια την σπονδυλική σου στήλη και πίεσε τους γλουτούς σου.
  3. Ξεκίνα να βάζεις το κεφάλι σου προς τα μέσα, κάνοντας καμπούρα την σπονδυλική σου στήλη κι έπειτα επίστρεψε στην αρχική σου στάση. Μπορείς να κάνεις όσες επαναλήψεις θέλεις, αρκεί να θυμάσαι πως πρέπει να έχεις ενεργούς τους μύες της πλάτης, της κοιλιάς, των γλουτών και των μοιρών.
ασκήσεις Pilates για αρχάριους
Pexels

Pilates hundred

  1. Ξάπλωσε ανάσκελα και ανασήκωσε το κεφάλι και το πάνω μέρος της πλάτης από το πάτωμα, έτσι ώστε μόνο η βάση των ώμων σου να αγγίζει το έδαφος. 
  2. Σήκωσε τα πόδια σου από το πάτωμα και λύγισε τα γόνατά σου σε θέση 90°, ώστε οι γάμπες σου να είναι παράλληλες με το πάτωμα.
  3. Τοποθέτησε τα χέρια σου στα πλάγια και τέντωσέ τα προς τα δάχτυλα των ποδιών σου. 
  4. Πίεσε τα χέρια σου πάνω-κάτω, εκπνέοντας καθώς πιέζεις προς τα κάτω.
  5. Διατήρησε τις κινήσεις σου δυναμικές αλλά ελεγχόμενες διατηρώντας παράλληλα την ένταση στα χέρια σου. 

13 λεπτά Pilates και πίστεψε μας οι κοιλιακοί σου θα είναι έτοιμοι για το Insta

Bird dog

  1. Κάθισε στην στάση του σκύλου με τα χέρια σου στο άνοιγμα των ώμων σου και τα γόνατα στο άνοιγμα των γοφών σου.
  2. Διατήρησε την σπονδυλική σου στήλη σε ευθεία γραμμή.
  3. Ξεκίνησε να αθλείσαι σηκώνοντας και επεκτείνοντας το αντίθετο χέρι και πόδι και άπλωσε τα άκρα σου όσο πιο μακριά γίνεται.
  4. Όταν φτάσεις σε πλήρη έκταση, κράτησε και πίεσε τους γλουτούς και τον πυρήνα σου.
  5. Επίστρεψε στην αρχική σου θέση και επανάλαβε από την αντίθετη πλευρά.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News