Μπορεί να νιώθεις κι εσύ αυτό το φούσκωμα στην κοιλιά και δεν μπορείς να κουνηθείς. Δεν άκουσες το σώμα σου που σου έλεγε πως δεν αντέχει άλλο…. και τώρα υποφέρεις. Τι μπορείς να κάνεις;

Μια συμβουλή είναι να πιεις νερό. Βοηθά, όμως, το νερό με το φούσκωμα στην κοιλιά ή είναι μύθος; Οι ειδικοί αναφέρουν πως το νερό μπορεί να προσφέρει μια γρήγορη λύση ενώ το στομάχι σου είναι έτοιμο να εκραγεί.

Το νεράκι αποκαθιστά την ισορροπία του νατρίου στο σώμα και ομαλοποιεί την πεπτική οδό. Πρέπει να παραμείνεις ενυδατωμένος και να πίνεις την ποσότητα που πρέπει, περίπου δηλαδή, 8 ποτήρια νερό σε καθημερινή βάση.

Το νερό με κάθε γεύμα προκαλεί φούσκωμα στο στομάχι;

Αυτό είναι μύθος! Ένα ποτήρι νερό, όταν το πίνεις σιγά σιγά, μαζί με το φαγητό σου μπορεί στην πραγματικότητα να βοηθήσει στην πέψη και όχι να προκαλέσει φούσκωμα! Αντίθετα, άλλα ροφήματα, όπως τα ανθρακούχα ποτά και οι χυμοί, μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα. Αυτά τα ροφήματα γεμίζουν πραγματικά το στομάχι και καθυστερούν τη διαδικασία πέψης. Όχι μόνο αυτό, περιέχουν ζάχαρη και αν καταναλώνονται σε υπερβολική ποσότητα προσθέτουν κι επιπλέον θερμίδες.

Το φούσκωμα μπορεί να προκληθεί από υπερκατανάλωση ή γρήγορη κατανάλωση φαγητού και γι΄αυτό το πιο σημαντικό είναι να τρως μια μερίδα και να μασάς καλά το φαγητό σου.

φούσκωμα στην κοιλιά

Αλλά αν υποφέρεις απ’ το φούσκωμα στην κοιλιά τι κάνεις;

Υπάρχουν μερικά ροφήματα και μπαχαρικά που μπορούν πραγματικά να σε ανακουφίσουν. Άφησε τη σόδα στην άκρη και δες αυτές τις επιλογές:

Ρόφημα χαμομηλιού ή μάραθου: Όποιο και από τα δύο αυτά βότανα να επιλέξεις θα δεις αμέσως ότι θα πετύχεις το στόχο σου. Θα σε κάνουν με έναν μαγικό τρόπο να ξεπρηστείς και να νιώσεις καλύτερα.

Δενδρολίβανο: Το δενδρολίβανο είναι ένα από τα μπαχαρικά που θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου να διασπάσει τα δύσπεπτα σάκχαρα που υπάρχουν στις τροφές που κατανάλωσες και σου δημιούργησαν αυτό το έντονο φούσκωμα.

Τζίντζερ: Το τζίντζερ ή αλλιώς η πιπερόριζα είναι ό,τι καλύτερο για το στομάχι σου! Έχει τη δυνατότητα να ηρεμεί στο στομάχι σου σε χρόνο dt λόγω των αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων του. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να φτιάξεις το αγαπημένο σου τσάι και να προσθέσεις μέσα ένα κουταλάκι του γλυκού τριμμένο τζίντζερ.

Διαβάστε επίσης:

Πότε το φούσκωμα στην κοιλιά είναι επικίνδυνο;

Photos: Pexel