Έχεις δοκιμάσει τα πάντα! Έχεις βάλει φερμουάρ στο στόμα σου και έχεις αποφασίσει ότι θα προσπαθήσεις με κάθε δυνατό μέσο να χάσεις πόντους από την περιφέρεια σου για να μπορέσεις να αποκτήσεις το κορμί που ονειρεύεσαι και να νιώσεις καλύτερα με τον ίδιο σου τον εαυτό.

Μην απελπίζεσαι και να θυμάσαι πώς ακόμα και για να χάσεις πόντους από την περιφέρεια σου πρέπει να ιδρώσεις πολύ. Άλλωστε, τα αγαθά κόποις κτώνται! Εμείς για να σε βοηθήσουμε συλλέξαμε όλες τις ασκήσεις που θα σε κάνουν να επιτεύξεις τον στόχο σου και σου τις παρουσιάζουμε!

Σημείωση!

Σε εσένα που θες να χάσεις πόντους από την περιφέρεια σου θα κάνουν καλό όλες οι ασκήσεις που έχουν ένταση και εστιάζουν στην συγκεκριμένη περιοχή.

Τι να κάνεις αν θες να χάσεις πόντους από την περιφέρεια σου;

  1. Ξεκίνα το τρέξιμο: Το τρέξιμο ή ακόμα και το γρήγορο περπάτημα θα σε κάνουν να χάσεις πολλές θερμίδες και να σμιλεύσεις το κορμί σου.
  2. Σχοινάκι: Το θυμάσαι το σχοινάκι που έπαιζες όταν ήσουν μικρή; Είτε το θυμάσαι είτε το ξέχασες αποτελεί την πιο καλή γυμναστική για την περίπτωσή σου. Κάνε τουλάχιστον 30 επαναλήψεις την ημέρα και μέσα σε λίγο καιρό θα δεις αποτελέσματα που σε γοητεύσουν.
  3. Ανέβα στο ποδήλατο: Το ποδήλατο είναι από τα είδη γυμναστικής που κάνει καλό στην περιοχή των ποδιών σου. Μην μετράς τα χιλιόμετρα αλλά τον χρόνο που καταναλώνεις την ώρα που πατάς τα πεντάλ του ποδηλάτου. Και να θυμάσαι όσο νιώθεις τα πόδια σου να μυρμηγκιάζουν τόσο αυξάνονται οι καύσεις.
Συμβουλή!

Αν θες να χάσεις πόντους από την περιφέρεια σου μην κάθεσαι άλλο φόρεσε αθλητικά και ξεκίνα γρήγορα τις ασκήσεις σου!

Διάβασε κι αυτό:

Πώς ένα μεγάλο πρωινό μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις κιλά