Αυτή η προπόνηση θα ενδυναμώσει μύες που δεν γνώριζες καν ότι έχεις!

LIKE US ON FACEBOOK

Προσοχή! Αυτό το άρθρο απευθύνεται μόνο σε σένα που είσαι gym freak και είσαι διατεθειμένος να χύσεις ιδρώτα προκειμένου να διατηρηθείς σε φόρμα! Εάν σου αρέσουν οι προκλήσεις και ψάχνεις συνεχώς νέους τρόπους για να εξελίξεις την προπόνησή σου, δίνοντας έμφαση σε όσο το δυνατό περισσότερες επαναλήψεις της κάθε άσκησης, η προπόνηση AMRAP είναι αυτό ακριβώς που ψάχνεις!

Όταν ακολουθείς την προπόνηση AMRAP μπορείς να πας με τον δικό σου ρυθμό και να επικεντρωθείς στην τεχνική που σου επιτρέπει περισσότερο έλεγχο σε κάθε κίνηση.

Καθώς βρίσκεις την τεχνική που σε βολεύει, μπορείς να προκαλέσεις τον εαυτό σου, αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό των επαναλήψεων που ολοκληρώνεις σε κάθε σετ!

Σύμφωνα με τους personal trainers, η συγκεκριμένη προπόνηση θα ενδυναμώσει μύες που δεν γνώριζες καν ότι έχεις!

Tip πριν ξεκινήσεις:

Κάνε την κάθε άσκηση για 30 δευτερόλεπτα, συμπληρώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερες επαναλήψεις. Αφού ολοκληρώσεις την τρίτη και τελευταία άσκηση, χαλάρωσε για 45 δευτερόλεπτα πριν αρχίσεις ξανά. Κάνε την κάθε άσκηση συνολικά 4 φορές.

Jump Squats

  • Πάρε θέση σαν να κάνεις ένα κλασικό squat.
  • Ξεκίνα κάνοντας ένα squat και στη συνέχεια πήδηξε προς τα πάνω.
  • Όταν προσγειωθείς ξανά στο έδαφος, χαμήλωσε το σώμα σου σε θέση squat για να έχεις ολοκληρώσει μια επανάληψη.
  • Κάνε όσο το δυνατό περισσότερες επαναλήψεις πριν προχωρήσεις στην επόμενη άσκηση.

Push-Ups

  • Ξεκίνα σε θέση σανίδα με τα πόδια και τα χέρια σου ίσια, και τους ώμους πάνω απ’ τους καρπούς σου.
  • Πάρε μια ανάσα και καθώς εκπνέεις, λύγισε τους αγκώνες σου και χαμήλωσε το στήθος σου προς το έδαφος.
  • Σταμάτησε μόλις οι ώμοι σου ευθυγραμμιστούν με τους αγκώνες σου.
  • Εισέπνευσε και ίσιωσε τα χέρια σου. Τώρα έχεις ολοκληρώσει μια επανάληψη.
  • Κάνε όσο το δυνατό περισσότερες επαναλήψεις πριν προχωρήσεις στην επόμενη άσκηση.

Burpees

  • Χαμήλωσε το σώμα σου όπως φαίνεται στην πάνω δεξιά φωτογραφία.
  • Πήδα προς τα πίσω σε θέση σανίδα.
  • Κάνε ένα τυπικό push-up, κάμπτοντας τους αγκώνες σου και στη συνέχεια ισιώνοντας προς τα πίσω.
  • Ρίξε με δύναμη τα πόδια σου προς τα μπροστά και κάνε ένα άλμα με όσο το δυνατό μεγαλύτερο ύψος.
  • Κάνε όσο το δυνατό περισσότερες επαναλήψεις, χαλάρωσε για 45 δευτερόλεπτα κι επανέλαβε όλες τις ασκήσεις τέσσερις φορές.
Photos: Popsugar
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved