Η περίοδος των διακοπών έχει ξεκινήσει και έτσι τα θαλασσινά έχουν την τιμητική σου. Αν ανήκεις, λοιπόν, και εσύ στην κατηγορία των ατόμων που λατρεύουν να τρώνε θαλασσινά το Καλοκαίρι, εμείς σου λέμε ότι θα θωρακίσουν τον οργανισμό σου και θα βελτιώσουν την υγεία σου.

θαλασσινά το Καλοκαίρι

Σε τι σε ωφελούν τα θαλασσινά το Καλοκαίρι;

  1. Τα θαλασσινά πρέπει να ξέρεις ότι έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη αλλά και υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 οξέα λιπαρά. Αυτό σημαίνει ότι έχουν την δυνατότητα να προστατεύουν την καρδιά και να μειώνουν κατά πολύ τις καρδιακές παθήσεις.
  2.  Τα θαλασσινά σε κάνουν να βλέπεις καλύτερα και δεν το λέμε εμείς αλλά το επιβεβαιώνουν οι ειδικοί που έκαναν σχετικές έρευνες. Σύμφωνα με αυτές τις έρευνες, τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην προστασία της όρασης ενώ η ρετινόλη, μια μορφή της βιταμίνης Α, ενισχύει επίσης την νυχτερινή όραση.
  3.  Κάνουν τους  πνεύμονες πιο δυνατούς αλλά και πιο υγιείς. Τα θαλασσινά επίσης μπορούν να συμβάλλουν στην καταπολέμηση του άσθματος αλλά είναι πολύ ωφέλιμα και για όσους θέλουν να το προλάβουν.
  4. Ανεβάζουν την διάθεση και διώχνουν μακριά την κατάθλιψη! Σύμφωνα με έρευνες που έχουν διεξαχθεί τα άτομα που έχουν κατάθλιψη έχουν μικρό ποσοστό ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στον οργανισμό τους. Όταν, λοιπόν, καταναλώνεις θαλασσινά νιώθεις καλύτερα και ανεβάζεις την διάθεση σου στα ύψη.
  5. Ενεργοποιούν τις λειτουργίες του εντέρου: Τα θαλασσινά κάνουν καλό στο έντερο και μπορούν να ενισχύσουν την λειτουργία του.
  6. Ενισχύουν την μνήμη: Τα θαλασσινά προστατεύουν από την άνοια και βελτιώνουν επίσης την μνήμη. Βοηθούν στο να μην ξεχνάς εύκολα και κάνουν καλό στα άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην συγκέντρωση.
  7. Ενισχύουν το κολλαγόνο: Τα θαλασσινά ενισχύουν το κολλαγόνο και έτσι κάνουν την επιδερμίδα να φαίνεται πιο νεανική και σφριγηλή.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News