Η απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη και μεγαλώνοντας γίνεται ακόμα πιο δύσκολη διαδικασία. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η απώλεια βάρους μετά τα 50 γίνεται πιο δύσκολη επειδή όσο μεγαλώνουμε, ο μεταβολικός ρυθμός επιβραδύνεται λόγω της απώλειας μυών. Ταυτόχρονα, για τις γυναίκες, η απώλεια βάρους μετά τα 50 μπορεί επίσης να είναι δύσκολη λόγω των ορμονικών αλλαγών που συμβαίνουν πριν και μετά την εμμηνόπαυση. Αν δυσκολεύεσαι να χάσεις βάρος μετά τα 50, ακολουθούν επτά συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να χάσεις μερικούς πόντους από την τη μέση σου.

Αυτό είναι το φρούτο που σε βοηθά με τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης

Πώς να μικρύνεις την μέση σου μετά τα 50

Κάνε βάρη

Μπορείς να κάνετε προπόνηση ενδυνάμωσης με ασκήσεις σωματικού βάρους, ζώνες αντίστασης ή βάρη. Αυτό βοηθά στην ελαχιστοποίηση της απώλειας μυών και επομένως ελαχιστοποιεί αυτή τη μεταβολική πτώση. Σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, οι ενήλικες πρέπει να κάνουν ασκήσεις ενδυνάμωσης τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.

Πιες νερό

Το νερό βοηθά στα πάντα, από το δέρμα σου μέχρι το φαγητό να κυκλοφορεί ομαλά στο σύστημά σου. Αν και λέγεται ότι χρειαζόμαστε 8 ποτήρια νερό την ημέρα, ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες και οι ανάγκες σου σε υγρά μπορεί επίσης να εξαρτώνται από τον καιρό και από το επίπεδο δραστηριότητάς σου. Τα υδαρή φαγητά όπως η σούπα, τα φρούτα και τα λαχανικά σας βοηθούν επίσης να αισθάνεστε χορτάτοι με πολύ λίγες θερμίδες. Έχοντας αυτό υπόψη, οι άνδρες πρέπει να πίνουν περίπου 15,5 φλιτζάνια (3,7 λίτρα) υγρών την ημέρα και οι γυναίκες πρέπει να πίνουν περίπου 11,5 φλιτζάνια την ημέρα.

Μείωσε την ζάχαρη

Το να τρως γλυκά πολύ συχνά μπορεί να σε γεμίσει με περιττά κιλά επειδή η προσθήκη ζάχαρης δίνει επιπλέον θερμίδες, αλλά όχι θρεπτικά συστατικά. Ένα καλό ημερήσιο όριο για πρόσθετη ζάχαρη είναι 25 γραμμάρια την ημέρα για 2.000 θερμίδες.

Εξασκήσου στην συνειδητή διατροφή

Η προσοχή στα σημάδια της πείνας και της πληρότητας δεν θα μπορούσε μόνο να βοηθήσει με το βάρος σου, αλλά το πιο σημαντικό, θα μπορούσε να σε βοηθήσει να συνειδητοποιήσεις περισσότερο τη σωματική και συναισθηματική σου ανάγκη για φαγητό και μακροπρόθεσμα, θα μπορούσε να σε βοηθήσει να διατηρήσετε το βάρος που έχασες. Ο συντονισμός στα σημάδια της πείνας σας έχει μελετηθεί ως ένα σημαντικό εργαλείο για να βοηθήσετε τους ανθρώπους να χάσουν βάρος.

Αύξησε την πρόσληψη φυτικών ινών

Η κατανάλωση περισσότερων χορταστικών τροφών μπορεί να μας βοηθήσει να αισθανόμαστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, γεγονός που μπορεί να αποτρέψει την υπερφαγία ανθυγιεινών τροφών με πολλές θερμίδες. Οι φυτικές ίνες προέρχονται από μη επεξεργασμένες ολόκληρες φυτικές τροφές: φασόλια, φακές, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, ξηροί καρποί και σπόροι. Μια τροφή πλούσια σε φυτικές ίνες θα μας κρατήσει χορτάτους περισσότερο από μια τροφή που δεν παρέχει φυτικές ίνες. Το μάσημα αυτών των ολόκληρων φυτικών τροφών διαρκεί περισσότερο από το να τρώμε επεξεργασμένες τροφές. Αυτός ο επιπλέον χρόνος επιτρέπει στον εγκέφαλό μας να αναγνωρίσει τα αισθήματα πληρότητας προτού να φάμε υπερβολικά.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News