Είτε είναι στο TikTok, στο Instagram ή στο YouTube, υπάρχουν τόσες πολλές συμβουλές fitness που αρκετές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να ξεκαθαρίσεις τι ισχύει και τι όχι. Για να βοηθήσω, όμως, και να σε βγάλω από αυτή τη διαδικασία σκέψης, συγκέντρωσα ποιοι είναι οι μύθοι γύρω από τη γυμναστική! Σε έσωσα, το ξέρω.

Με βάση τους παρακάτω 5 μύθους γύρω από τη γυμναστική, μπορείς επιτέλους να αλλάξεις την προπόνησή σου και να δεις τα αποτελέσματα που επιθυμούσες τόσο καιρό! Αύριο, λοιπόν, ξεκίνα τη ρουτίνα σου χωρίς λάθη και δες το κορμί σου να αλλάζει!

Οι 3 top ασκήσεις για μια υγιή σπονδυλική στήλη

5 μύθοι γύρω από τη γυμναστική που πρέπει οπωσδήποτε να γνωρίζεις:

Μύθος 1ος: Πρέπει να κάνεις προπόνηση εντατικά, κάθε μέρα

Ναι, είναι σημαντικό να διατηρείς έναν ενεργό τρόπο ζωής και να βρίσκεσαι σε κίνηση όλη την ημέρα, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να ξεκουράζεσαι και να επιτρέπεις στους μύες σου να αναρρώσουν μετά από πιο έντονες προπονήσεις. Θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον μία ημέρα ανάπαυσης και θα πρέπει να περιλαμβάνει ύπνο καθώς είναι οι μοναδικές ώρες της ημέρας όπου το σώμα σου ξεκουράζεται πλήρως.

Μύθος 2ος: Όσο περισσότερη είναι η προπόνηση, τόσο το καλύτερο

Μιλώντας για τη διάρκεια της προπόνησης, είναι εύκολο να σκεφτείς ότι όσες περισσότερες ώρες περνάς στο γυμναστήριο, τόσο καλύτερη είναι και η προπόνηση σου. Αλλά μερικές φορές το λίγο είναι ποιοτικότερο. Μπορείς, λοιπόν, να κάνεις μία έντονη και αποτελεσματική προπόνηση σε 30 με 40 λεπτά, αντί να περνάς όλη την ημέρα σου στο γυμναστήριο.

Μύθος 3ος: Πρέπει να φας μέσα σε 30 λεπτά μετά την προπόνηση

Αν και οι ειδικοί συμβουλεύουν ότι είναι σημαντικό να τρως όσο πιο γρήγορα μπορείς μετά από μια προπόνηση, δεν έρχεται και το τέλος του κόσμου αν ξεπεράσεις τα 30 λεπτά.

Το κλειδί είναι να τρως ένα μείγμα υδατανθράκων και πρωτεΐνης για να βοηθήσεις στη σύνθεση πρωτεϊνών των μυών και να αποτρέψεις τη μυϊκή διάσπαση. Καλό είναι να στοχεύεις σε 15 έως 25 γραμμάρια πρωτεΐνης μέσα σε μία ώρα μετά την προπόνηση. Μερικά από τα αγαπημένα γεύματα των ειδικών είναι ένα μπολ με γιαούρτι, σάντουιτς με αυγό ή γαλοπούλα, smoothie φρούτων και κοτόπουλου στη σχάρα.

πώς να κάνεις τα donkey kicks
Pexels

Γιατί πρέπει να προσθέσεις άμεσα τους χουρμάδες στην διατροφή σου – Όλα τα οφέλη αυτού του ιδιαίτερου καρπού

Μύθος 4ος: Τα βάρη θα σου προσθέσουν όγκο

Αυτός ο φόβος είναι μια από τις πιο κοινές παρανοήσεις που ακούν οι ειδικοί και είναι κυρίως από γυναίκες. Αρκετές φορές φοβούνται να αυξήσουν τα βάρη που σηκώνουν γιατί θα καταλήξουν να φαίνονται ογκώδεις, αλλά δεν είναι κάτι τόσο απλό και εύκολο. Αντίθετα, χρησιμοποιώντας βάρη μπορείς να κάψεις περισσότερο λίπος.

Glute Makeover: Η Μαριλίνα Βακονδίου θα σε βοηθήσει ν’ αποκτήσεις τους γλουτούς που ονειρεύεσαι

Μύθος 5ος: Πρέπει να κάνεις στατικές διατάσεις πριν και μετά την προπόνηση

Αν και είναι αλήθεια ότι πρέπει να κάνεις διατάσεις πριν και μετά την προπόνηση, υπάρχει μια διάκριση στους τύπους διατάσεων που πρέπει να ακολουθήσεις. Οι στατικές διατάσεις πρέπει να γίνονται μετά από κάθε προπόνηση, όπου οι μύες σου είναι ήδη ζεστοί. Πριν από την προπόνηση το λογικό, και αυτό που πρέπει, είναι να ακολουθήσεις μία σειρά ασκήσεων ώστε να τους προετοιμάσεις γι’ αυτό που θα ακολουθήσει, όπως λίγο τζόκινγκ.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News