Ας μιλήσουμε λίγο για την απώλεια βάρους! Η κατανάλωση τροφίμων με χαμηλούς υδατάνθρακες είναι μια από τις πιο δημοφιλείς τάσεις σήμερα. Οι δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων είναι γνωστό ότι προάγουν 2 έως 3 φορές περισσότερη απώλεια βάρους από τις παραδοσιακές δίαιτες χαμηλών λιπαρών. Μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες έχει πολλά οφέλη για την υγεία, από τη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα έως τη διατήρηση χαμηλής αρτηριακής πίεσης και την ενίσχυση της εξαιρετικής HDL χοληστερόλης. Αν ακολουθούσες μία δίαιτα και βρίσκεσαι στο τελείωμά της, πρέπει να γνωρίζεις αυτές τις μυστικές τροφές που θα σε βοηθήσουν να χάσεις αποτελεσματικά και γρήγορα τα τελευταία κιλά!

5 τροφές με χαμηλούς υδατάνθρακες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα επιπλέον κιλά

  • Θαλασσινά: Τα ψάρια και τα θαλασσινά έχουν εξαιρετικά λίγους υδατάνθρακες. Τα θαλασσινά με χαμηλούς υδατάνθρακες περιλαμβάνουν σαρδέλες, λευκά ψάρια και σολομό. Η κατανάλωση ψαριών είναι ευεργετική για την ανθρώπινη υγεία επειδή παρέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία είναι χρήσιμα για τη λειτουργία των αρθρώσεων, του εγκεφάλου και της καρδιάς. Είναι, επίσης, πλούσια σε βιταμίνη C που θεωρείται ευεργετική για τα μάτια και το δέρμα.
Καθαρά Δευτέρα μαγαζιά που λειτουργούν
Unsplash

Υπάρχει τρόπος να χάσεις κιλά χωρίς δίαιτα και γυμναστική;

  • Αυγά: Τα αυγά θεωρούνται ιδανική επιλογή για πρωινό. Η πιο υγιεινή και θρεπτική τροφή στον πλανήτη! Η κατανάλωση αυγών το πρωί βελτιώνει τον κορεσμό σου και σε κάνει να πεινάς λίγο λιγότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι περιέχει πρωτεΐνη, η οποία μειώνει την ορμόνη της πείνας, τη γκρελίνη.
πράγματα που πρέπει να κάνεις το πρωί
unsplash/Sarah Shull

Αυτά τα οφέλη της βρώμης στην υγεία σου θα σε κάνουν να την εντάξεις τώρα στην διατροφή σου!

  • Γιαούρτι: Το γιαούρτι περιέχει μόνο 5% υδατάνθρακες και μπορεί να καταναλωθεί στο πρωινό ή σε σνακ σε μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες. 
τρόφιμα που περιέχουν ζάχαρη
  • Λαχανικά: Τα λαχανικά όπως το κουνουπίδι δεν περιέχουν περισσότερο από 5% υδατάνθρακες. Άλλα λαχανικά με λιγότερο από 7% περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες είναι οι πιπεριές, μελιτζάνες, λαχανάκια Βρυξελλών, πράσινα φασόλια, μανιτάρια, σπανάκι και λάχανο. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και θεωρούνται η καλύτερη πηγή πρωτεΐνης.
Συνταγή για σαλάτα με κοτόπουλο
Pexels

Πώς μπορείς να κάνεις διατροφή με χαμηλό budget; Χρήσιμα tips για να αλλάξεις τη ζωή σου

  • Αβοκάντο: Το αβοκάντο είναι μια υπερτροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, κάλιο και πολύ λίγους υδατάνθρακες. Ένα αβοκάντο παρέχει μόνο 20 γραμμάρια υδατανθράκων. Το αβοκάντο μπορεί να καταναλωθεί ως συστατικό σαλάτας ή ως σνακ.
πώς να διατηρήσω φρέσκο το αβοκάντο
Pexels

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News