Θέλεις να δεις γρηγορότερα τα επιθυμητά αποτελέσματα απ’ την προπόνησή σου; Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις τους παρακάτω 4 βασικούς διατροφικούς κανόνες για να πετύχεις τους στόχους σου. Οι διατροφικοί κανόνες για τη γυμναστική ξεκινούν πάντα απ’ το αιώνιο δίλημμα για το εάν πρέπει να τρώμε πριν ή μετά την προπόνηση για να κάψουμε τις περισσότερες θερμίδες.

Σύμφωνα με τον Δρ. Ingo Froböse του Πανεπιστημίου της Κολωνίας, θα πρέπει να αποφεύγουμε τη σκληρή προπόνηση με άδειο στομάχι, ενώ εάν η προπόνηση σου περιλαμβάνει μόνο ασκήσεις ρουτίνας, μπορείς να παραλείψεις το γεύμα πριν το γυμναστήριο.

Ουσιαστικά, είναι σημαντικό να φας κάτι πριν την προπόνησή σου, έτσι ώστε οι μυς να έχουν την απαραίτητη ενέργεια για να εκτελέσουν σωστά τις ασκήσεις. Σύμφωνα με τον Froböse, το τελευταίο γεύμα θα πρέπει να είναι 2-3 ώρες πριν την προπόνηση.

4 διατροφικοί κανόνες για πιο αποτελεσματική προπόνηση

Οι υδατάνθρακες δίνουν στο σώμα την ενέργεια που χρειάζεται

Η κατανάλωση της σωστής ποσότητας υδατανθράκων πριν την προπόνηση σε βοηθάει να φέρεις εις πέρας όλες τις ασκήσεις που περιλαμβάνει το πρόγραμμά σου εκείνη την ημέρα. Εάν δεν έχεις χρόνο να φας 2-3 ώρες πριν την προπόνηση, θα πρέπει να επιλέξεις έστω κάτι μικρό πριν την άσκηση, που να περιλαμβάνει υδατάνθρακες, φυτικές πρωτεΐνες, λίγο ψωμί με χούμους ή μια μπανάνα.

«Κλέβουμε» μόνο 5 κανόνες απ’ την keto diet για μια καλύτερη διατροφή!

Προσοχή στα συνθετικά πρόσθετα τροφίμων

Θέλει ιδιαίτερη προσοχή ειδικά στις πρωτεϊνικές σκόνες, οι οποίες αρκετές φορές περιέχουν συνθετικά γλυκαντικά και διάφορα πρόσθετα. Καλύτερα να ψάξεις στην αγορά για φυτικές πρωτεΐνες ή ακόμη καλύτερα να εντάξεις στη διατροφή σου πραγματικές τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη. Παρόλα αυτά, όσοι προτιμούν τις πρωτεϊνικές σκόνες, μπορούν να τις παίρνουν 1-2 φορές τη μέρα σαν βοηθητικά γεύματα.

Διάβασε τη συνέχεια στο mensarena.gr

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News