Ο χώρος της μόδας έχει εξελιχθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια. Όλο ένα και περισσότερα brands δοκιμάζουν νέες πόρτες και δεν περιορίζονται στο χώρο της παράδοσης. Ο χώρος της μόδας προσφέρει, πλέον, πρωτοπορία στο design και αρκετές φορές το εκάστοτε προϊόν αποκτά χαρακτήρα, καθώς είναι πιστό στην αισθητική του designer του.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στην εγχώρια μόδα. Είναι όμορφο να βλέπεις Έλληνες designers να τολμούν και να κάνουν αυτό που αγαπούν με πολύ μεράκι, γιατί απ’ ό,τι φαίνεται αυτό είναι το κλειδί της επιτυχίας. Ό,τι κάνεις να το κάνεις με αγάπη. Και δε το λέω μόνο εγώ, αλλά φαίνεται να συμφωνούν πολλοί μαζί μου. Συμπεριλαμβανομένων και της Dua Lipa και της Gigi Hadid. Οι δυο διεθνείς celebrities φαίνεται να λατρεύουν την Ελλάδα και την ελληνική μόδα, καθώς το αγαπημένο τους brand κοσμημάτων έχει βάση στην Γλυφάδα και δε θα μπορούσε να είναι άλλο από το Mayol.

Γνώρισε κι εσύ το Mayol που λατρεύουν οι celebrities:

Με έμπνευση από το υδάτινο στοιχείο, τις ελληνικές θάλασσες, το μπλε του ουρανού αλλά και την 80s και 00s pop μόδα, το Mayol είναι το brand κοσμημάτων που έχει τραβήξει την προσοχή πολλών fashionistas. Ανάμεσά τους και μερικές διεθνείς celebrities. Tο Mayol ιδρύθηκε το 2018 από την Μαριάννα Δεριζίωτη και είναι μια οικογενειακή επιχείρηση και το μέλλον της εγχώριας μόδας.

Με βάση τη Γλυφάδα, όπου βρίσκεται το στούντιο του Mayol, η Μαριάννα μαζί με την μητέρα της Τούλα και την αδερφή της Λευκή σχεδιάζουν χειροποίητα κοσμήματα, όπως κολιέ και δαχτυλίδια από μουράνο, drop earrings με πέρλες και ό,τι μπορείς να φανταστείς.

Τα πολύχρωμα κοσμήματα του brand έχουν αυτή την fun, ανάλαφρη και καλοκαιρινή διάθεση, είναι τελείως επίκαιρα με τη μόδα του σήμερα κι έχουν τραβήξει την προσοχή διεθνών celebrities όπως της Dua Lipa, Gigi Hadid, Katy Perry, Rita Ora και Ellie Goulding. Οι δημιουργίες τους έχουν συμπεριληφθεί σε πολλά περιοδικά όπως η Vogue, το Marie Claire, το In Stylethey και το Elle, το πιο σημαντικό, όμως, είναι πως έχουν αγαπηθεί από χιλιάδες γυναίκες και άντρες σε όλο τον κόσμο!

Προσφέροντας ένα προσεγμένο προϊόν και ένα design που εμπνέεται από την Ελλάδα, χωρίς όμως αυτή την in your face διάθεση, το brand καταφέρνει να έχει κοινό σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάπως έτσι από μια μικρή τοπική επιχείρηση, το Mayol οδεύει προς το stardom.

Διάβασε πρώτος όλα τα θέματα του iPop.gr στο Google News