Πώς να μάθεις στο παιδί σου να τρέφεται σωστά

LIKE US ON FACEBOOK

Η υγιεινή διατροφή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή όλων μας και κυρίως των παιδιών μας. Αν μάθουν να τρώνε σωστά από μικρή ηλικία τότε αυτό είναι κάτι το οποίο θα παίξει σημαντικό ρόλο σε όλη τη μετέπειτα ζωή του. Θα είναι πιο υγιής και και θα έχει και περισσότερη ενέργεια! Πώς θα μάθεις στο παιδί να τρώει σωστά;

Πώς θα μάθεις στο παιδί να τρώει σωστά

Ενθάρρυνε το παιδί σου να τρώει σωστά

Είτε μιλάμε για πολύ μικρή ηλικία είτε για την εφηβεία  είναι σημαντικό να ενθαρρύνεις το παιδί σου να τρώει σωστά. Αυτό όμως απαιτεί και από εσένα να τρέφεσαι πιο υγιεινά καθώς τα παιδιά λειτουργούν καλύτερα μέσα από το πραγματικό παράδειγμα και όχι μόνο το λεκτικό. Άρα, με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια που λένε, θα τρέφεσαι και εσύ καλύτερα!

Κάν’ το να μοιάζει με γλυκό

Τα παιδιά τρελαίνονται για τα γλυκά είναι γνωστό. Όσο πιο νόστιμο τους φαίνεται κάτι, τόσο πιο πολύ το απολαμβάνουν. Βρείτε λοιπόν μαζί ποιες γεύσεις του αρέσουν περισσότερο, ποια είναι τα αγαπημένα του φρούτα και λαχανικά και εντάξετε τα στη διατροφή σας. Το φρούτο ειδικά είναι γλυκό και αν διατηρήσεις για ένα μήνα αυτού του είδους τη διατροφή μετά θα το ζητάει από μόνος του και ίσως και πιο πολύ από τη σοκολάτα!

να μάθεις στο παιδί να τρώει σωστά

Pexels

Μαγείρεψε κυρίως στο σπίτι

Το ξέρω ότι είναι δύσκολο κάποιες φορές αλλά για να μάθεις στο παιδί να τρέφεται σωστά θα πρέπει να συνηθίσει και στο σπιτικό φαγητό περισσότερο από το junk food. Και φυσικά με όλα αυτά δε λέμε να μη φάει junk food αλλά να το περιορίσετε σε μία φορά τη βδομάδα και όχι μέρα παρά μέρα!

Κάνε πιο μικρές τις μερίδες

Δεν εννοούμε να μη δίνεις στο παιδί σου να φάει όμως θα χρειαστεί να μικρύνεις τη μερίδα του κυρίως φαγητού και να μεγαλώσεις τη μερίδα της σαλάτας. Με αυτό τον τρόπο θα τρώει υγιεινά, θα λαμβάνει τις απαραίτητες φυτικές ίνες και θα είναι και πιο χορτάτο από ότι αν έτρωγε μόνο το κυρίως χωρίς σαλάτα.

Επέμεινε στο πρωινό

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα κυρίως για ένα παιδί καθώς τα παιδιά που απολαμβάνουν το πρωινό τους κάθε μέρα έχουν καλύτερες αναμνήσεις, πιο σταθερή διάθεση και ενέργεια καθώς και έχουν υψηλότερη βαθμολογία στα τεστ. Η κατανάλωση πρωινού υψηλής ποιότητας πρωτεΐνης – από εμπλουτισμένα δημητριακά, γιαούρτι, γάλα, τυρί, αυγά, κρέας ή ψάρι – μπορεί ακόμη και να βοηθήσει τους εφήβους να χάσουν βάρος.

Ξέρουμε ότι το μεγαλύτερο βάρος πέφτει σε σένα που είσαι μανούλα και μπορεί κάποιες μέρες να έχεις κουραστεί, εκείνες τις μέρες να μην πιέζεσαι, δε πειράζει να παραγγείλετε κάτι αντί να μαγειρέψεις!

Διάβασε ακόμα:

Το λάθος που κάνεις με τη διατροφή του παιδιού σου

Photo:Pexels




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved