Την περίοδο των γιορτών ξέρεις ότι το παιδί σου θα φάει πολλά γλυκά. Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορείς να του το απαγορεύσεις γιατί απλά είναι γιορτές. Ακόμα και μην έχεις γλύκα σπίτι, σίγουρα όμως θα τα συναντήσεις κάπου έξω. Στο σπίτι της φίλης σου. στο σπίτι της μάνας ακόμα και στα μαγαζιά. Όπως καταλαβαίνεις, η επαφή του παιδιού σου με τα γλυκά είναι αναπόφευκτη. Από το να απαγορεύσεις τα γλυκά δώσε στο παιδί σου πιο υγιεινά γλυκά.

Ποια είναι τα υγιεινά γλυκά για τα παιδιά;

Όσο περίεργο και αν σου φαίνεται υπάρχουν υγιεινά γλυκά για τα παιδιά και μπορείς και εσύ να τα επιλέξεις για το παιδί σου. Μια πρώτη επιλογή είναι τα μπισκότα με μαύρη ζάχαρη. Η γεύση θα είναι εξίσου καλή, το παιδί σου θα το φάει και θα έχεις απαλλαγεί από τη πολλή ζάχαρη που όλοι  ξέρουμε ότι δεν κάνει καλό.

Επίσης θα πρέπει να προτιμήσεις τα γλυκά με αρκετούς ξηρούς καρπούς ιδίως καρύδια. Τα καρύδια είναι πλούσια σε θρεπτικά στοιχεία και μέταλλα όπως μαγνήσιο, ασβέστιο, κάλιο και σίδηρο. Μην ξεχνάς και τις βιταμίνες που έχουν τα καρύδια όπως βιταμίνη  Α και Ε. Τα καρύδια μειώνουν την κακή χοληστερίνη και αυξάνουν την καλή ενώ κάνουν και πολύ καλό στην καρδιά.

Αν το παιδί σου αγαπάει την ζεστή σοκολάτα τότε βάλτου μέσα στο σοκολάτα του λίγη μέντα. Η μέντα δίνει διαφορετική γεύση στη σοκολάτα και ένα καταπληκτικό άρωμα. Η μέντα  έχει ευεργετικές ιδιότητες για το στομάχι και χρησιμοποιείται ως φυσικό φάρμακο για πόνους στην κοιλιά. Αν και σου δίνει την αίσθηση ότι έχεις φουσκώσει , στην πραγματικότητα όμως στο στομάχι σου είναι ελαφρύ. Έτσι με ένα ζεστό ρόφημα μέντας  το παιδί σου δεν θα θέλει να φάει άμεσα και άλλα γλυκά.

Μπορείς ακόμα να του δώσεις γλυκά που έχουν μέσα ginger. To ginger γενικά είναι πικρό αλλά σε μικρή ποσότητα μέσα στο γλυκά δίνει μια πιο “εξωτική” γεύση. Εκτός από αυτό το ginger πρέπει να υπάρχει καθημερινά στη διατροφή μας λόγω των σημαντικών συστατικών που έχει. Τα συστατικά αυτά βοηθούν στην δυσπεψία και τους κοιλιακούς πόνους και βοηθάει στην αρτηριακή πίεση.

Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση το παιδί σου να πει όχι στη σοκολάτα. Εδώ δεν υπάρχει κάτι να κάνεις. Το μόνο που θα μπορείς να κάνεις  είναι να απολαύσεις μαζί με το παιδί σου τη σοκολάτα. Μην ξεχνάς ότι η σοκολάτα, αν είναι μαύρη, τότε είναι πολύ καλή για την υγεία.

Δες ακόμα:

Αυτές είναι οι καλύτερες fitness συμβουλές για την περίοδο των Χριστουγέννων

Photo: saltedplains.com