Η γυμναστική για τα παιδιά στο σπίτι δεν είναι ακατόρθωτη. Υπάρχουν ιδέες και λύσεις για να γυμναστούν χωρίς να αναστατώσουν όλο το σπίτι και να κάνουν ζημιές. 

Αν τα παιδιά μένουν σπίτι για πολλές ώρες και δεν κάνουν δραστηριότητες είναι καλό να γυμνάζονται, ώστε να διατηρήσουν τη φυσική τους κατάσταση, αλλά και για να μην πάρουν βάρος. Και φυσικά υπάρχουν λύσεις για γυμναστική για τα παιδιά στο σπίτι, αρκεί βέβαια να υπάρχει και διάθεση.

Πώς μπορούν να γυμναστούν τα παιδιά απ’ το σπίτι;

Σχοινάκι

Το σχοινάκι είναι η καλύτερη αερόβια άσκηση και γυμνάζει όλο το σώμα. Αποτελεί μια καρδιαγγειακή άσκηση που αυξάνει το οξυγόνο στο σώμα, ενδυναμώνοντας την καρδιά, τα πνευμόνια και το κυκλοφορικό σύστημα τη στιγμή που τα παιδιά θα διασκεδάζουν και θα καίνε πολλές θερμίδες χωρίς να το καταλαβαίνουν.

Χορός

Φυσικά και ο χορός για τα παιδιά είναι μία πολύ καλή λύση, αφού επίσης γυμνάζει όλο το σώμα και βελτιώνει τη διάθεση. Επίσης, αποβάλει το άγχος και κάνει τα παιδιά να περάσουν όμορφα και δημιουργικά την ώρα τους στο σπίτι. Οι γονείς μπορούν να βάλουν μουσική στα παιδιά για να χορέψουν κι αν θέλουν να χορέψουν κι οι ίδιοι μαζί τους. Δεν χρειάζεται να κάνουν συγκεκριμένα βήματα και χορευτικές φιγούρες. Μπορεί η οικογένεια να χορέψει για παράδειγμα όλη μαζί μακαρένα ή παρόμοιο στυλ που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον και στα παιδιά. Φυσικά, τα παιδιά μπορούν να παρακολουθήσουν και μαθήματα χορού από τον υπολογιστή ή να δουν βιντεάκια με χορό και να προσπαθούν να αντιγράψουν τα βήματα.

γυμναστική για τα παιδιά στο σπίτι

Yoga για παιδιά

Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά βιντεάκια με yoga ακόμα και για τα παιδιά. Σίγουρα είναι ένας πρωτότυπος τρόπος γυμναστικής που θα δελεάσει τα παιδιά και θα τους εξάψει την περιέργεια για να τον γνωρίσουν. Επιπλέον, η yoga προσφέρει χαλάρωση τη στιγμή που γυμνάζει όλο το σώμα, αποβάλλει το άγχος και σε γεμίζει ευλυγισία.

Γυμναστική

Φυσικά και τα παιδιά μπορούν να κάνουν ασκήσεις γυμναστικής, όπως και οι μεγάλοι, απλά οι ασκήσεις αυτές προσαρμόζονται ανάλογα με την ηλικία τους. Πάντως από μία ηλικία και μετά τα παιδιά μπορούν να κάνουν κανονικά μερικές ασκήσεις stretching, τεντώνοντας τα μέρη τους σώματός τους. Μπορούν να κάνουν, ακόμα, εύκολες ασκήσεις αερόβιας γυμναστικής μαζί με τους γονείς τους, προκειμένου να μην βαρεθούν.

Διάβασε ακόμα:

Πόσο σημαντικό είναι να γυμνάζεται το παιδί σου;

Photos: Pexels