Πολλές έρευνες έχουν αποδείξει τα οφέλη της γυμναστικής, τα οποία φυσικά δεν σταματούν στο ότι διατηρεί το σώμα μας σε μια καλή φυσική κατάσταση. Η γυμναστική προσθέτει χρόνια και αυτό το επιβεβαιώνει μεγάλη βρετανική μελέτη που έγινε. 

Όταν μιλάμε για το σώμα και τη ζωή σου δεν πρέπει να σκέφτεσαι μόνο το τώρα. Μπορεί τώρα να είσαι γύρω στα 30, να έχεις ένα φυσιολογικό βάρος και όταν βλέπεις το σώμα σου να σκέφτεσαι πως σου είναι περιττή η γυμναστική, αλλά αυτό δεν ισχύει ποτέ. Ποτέ δεν είναι περιττή η γυμναστική.

Το ήξερες ότι κάνοντας τακτικά άσκηση προλαμβάνεις τον πρόωρο θάνατο και σου προσθέτεις χρόνια ζωής; Χρόνια τα οποία μπορείς να ζήσεις ευτυχισμένος, να απολαύσεις τους δικούς σου ανθρώπους και να αισθάνεσαι ότι ζεις μια γεμάτη ζωή! Αυτά τα χρόνια μην τα θυσιάσεις επειδή τώρα, στα 30 σου, νιώθεις ότι η γυμναστική είναι περιττή.

οφέλη της γυμναστικής

Freepik

Τα οφέλη της γυμναστικής δεν σταματούν εκεί που νομίζεις

Σύμφωνα με τη νέα βρετανική μελέτη, τουλάχιστον 3,9 εκατομμύρια πρόωροι θάνατοι αποφεύγονται κάθε χρόνο παγκοσμίως από ανθρώπους που είναι σωματικά δραστήριοι.

Η έρευνα για την Ελλάδα σημειώνει ότι 4.600 άνθρωποι ηλικίας 40 έως 74 ετών αποφεύγουν τον πρόωρο θάνατο ετησίως, μένοντας σωματικά δραστήριοι.

Για τις ανάγκες της μελέτης συνεργάστηκαν ερευνητές των πανεπιστημίων Κέιμπριτζ και Εδιμβούργου, με επικεφαλής τη δρα Τέσα Στρέιν της Μονάδας Επιδημιολογίας του Κέιμπριτζ.

Ανέλυσαν στοιχεία για 168 χώρες, εστιάζοντας στο ποσοστό του πληθυσμού που τηρεί τη σύσταση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για αεροβική άσκηση ή άλλη δραστηριότητα μέτριας έως μεγάλης έντασης επί τουλάχιστον 150 λεπτά την εβδομάδα ή 75 λεπτά μεγάλης έντασης.

Αυτό που διαπιστώθηκε είναι ότι το ποσοστό του πληθυσμού που είναι επαρκώς σωματικά δραστήριο, ποικίλει από 33% στο Κουβέιτ έως 94% στη Μοζαμβίκη.

οφέλη της γυμναστικής

Freepik

Λόγω της σωματικής δραστηριότητας, ο αριθμός των πρόωρων θανάτων είναι κατά μέσο όρο 15% χαμηλότερος κάθε χρόνο (14% για τις γυναίκες και 16% για τους άνδρες), από ό,τι θα ήταν χωρίς τη σωματική άσκηση.

Ξέρεις πόσο σημαντικά είναι αυτά τα ποσοστά; Αντιστοιχούν σε περίπου 3,9 εκατομμύρια ζωές ετησίως.

Και τι άσκηση να κάνω;

Αν σκέφτεσαι ότι δεν ξέρεις από πού να ξεκινήσεις, δεν χρειάζεται να πελαγώνεις. Το να μένεις δραστήριος μπορεί να σημαίνει ότι περπατάς ή κάνεις τρέξιμο κάθε μέρα 30 λεπτά-1 ώρα, πηγαίνεις στο γυμναστήριο, κάνεις κάποιο ομαδικό άθλημα, κάνεις ποδήλατο ή ασχολείσαι με τη yoga.

οφέλη της γυμναστικής

Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά είδη άσκησης που δεν υπάρχει δικαιολογία ότι δεν μπορείς να βρεις ένα που να σου κάνει. Ξεκίνα σήμερα και πρόσθεσε χρόνια στη ζωή σου!

Διάβασε και αυτό:

Τα αναπάντεχα οφέλη της γυμναστικής με σχοινάκι για την υγεία και το σώμα!

Photo: Pexels