Τα δύο πράγματα που χρειάζεσαι για να ζήσεις περισσότερο!

LIKE US ON FACEBOOK

Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα, ειδικά όταν το απολαμβάνεις με ένα φλιτζάνι ζεστό τσάι. Πώς θα ζήσεις περισσότερο; Μια νέα έρευνα έχει την απάντηση.

Πώς θα ζήσεις περισσότερο; Μια νέα μελέτη διαπιστώνει ότι η κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε φλαβονοειδή, μιας ένωσης που βρίσκεται σε υψηλές συγκεντρώσεις σε τρόφιμα όπως τα μήλα και σε ροφήματα, όπως το τσάι, μειώνει τον κίνδυνο του θανάτου ιδιαίτερα στους ανθρώπους που καπνίζουν και καταναλώνουν αλκοόλ.

Οι ερευνητές από το Edith Cowan University’s School of Medical and Health Sciences, ανέλυσαν τα δεδομένα περισσότερων από 53.000 Δανών πολιτών για πάνω από 23 χρόνια.

Η Dr. Nicola Bondonno, επικεφαλής της έρευνας ανέφερε πως η ομάδα της ανακάλυψε πως εκείνοι που καταναλώνουν τρόφιμα πλούσια σε φλαβονοειδή είδαν μια σημαντική μείωση του κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου και ασθενειών που σχετίζονται με την καρδιά.

Και αυτή η θετική επίδραση, η «προστασία» ήταν πιο δυνατή σε εκείνους που είχαν υψηλό κίνδυνο χρόνιων παθήσεων λόγω του καπνίσματος και της κατανάλωσης αλκοόλ, συγκεκριμένα της κατανάλωσης άνω των δύο ποτών την ημέρα.

Αυτά τα ευρήματα είναι σημαντικά καθώς υπογραμμίζουν τη δυνατότητα πρόσληψης του καρκίνου και των καρδιακών παθήσεων, ενθαρρύνοντας την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε φλαβονοειδή, ιδιαίτερα σε άτομα που διατρέχουν υψηλό κίνδυνο για αυτές τις χρόνιες παθήσεις.

Αλλά είναι επίσης σημαντικό να σημειωθεί ότι η κατανάλωση φλαβονοειδών δεν αντισταθμίζει όλο τον αυξημένο κίνδυνο θανάτου που προκαλείται από το κάπνισμα και την υψηλή κατανάλωση αλκοόλ. Φυσικά, το καλύτερο είναι να σταματήσεις το κάπνισμα και να μειώσεις την ποσότητα του αλκοόλ που καταναλώνεις!

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα φλαβονοειδών είναι 500 mg, ενώ η Δρ Bondonno μας συνιστά να απολαύσουμε ένα φάσμα τροφίμων που περιέχουν υψηλότερα επίπεδα φλαβονοειδών.

Είναι σημαντικό να καταναλώνεις μια ποικιλία διαφορετικών φλαβονοειδών ενώσεων που βρίσκονται σε διαφορετικά φυτικά τρόφιμα και ποτά.

Αυτό επιτυγχάνεται εύκολα με τη διατροφή: ένα φλιτζάνι τσάι, ένα μήλο, ένα πορτοκάλι, 100 γραμμάρια bluberries και 100 γραμμάρια μπρόκολο. Έτσι πετυχαίνεις τα 500 mg φλαβονοειδών που είναι βοηθούν σημαντικά τον οργανισμό σου.

Μεταξύ άλλων, τα φλαβονοειδή έχουν αντιφλεγμονώδη δράση και μπορούν να βελτιώσουν τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων. Μήπως να τα εντάξεις στη διατροφή σου από σήμερα;;;

Photo: unsplash/Kristopher Roller

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved