Ποια είναι η σωστή ώρα να φας τη σοκολάτα αν θες να αδυνατίσεις;

LIKE US ON FACEBOOK

Ένας από τους πιο μεγάλους εχθρούς του αδυνατίσματος είναι για πολλούς ανθρώπους τα γλυκά. Στην προσπάθεια να χάσουν κιλά οι περισσότεροι αποφεύγουν οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη. Το ίδιο, όμως, πρέπει να συμβαίνει και με τη σοκολάτα στο πρωινό γεύμα; 

Τα καλά νέα της ημέρας είναι ότι από δω και στο εξής μπορείς να τρως άφοβα σοκολάτα στο πρωινό σου, χάρη σε μια επιστημονική μελέτη.

Η σοκολάτα δεν είναι ο εχθρός σου

via GIPHY

Σύμφωνα με μια μελέτη που πραγματοποίησαν οι καθηγητές Daniela Jakubowicz, Julio Wainstein και Mona Boaz στο Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ στο Ισραήλ, τρώγοντας γλυκό ως μέρος ενός πρωινού που δεν υπερβαίνει τις 600 θερμίδες και περιλαμβάνει υδατάνθρακες και πρωτεΐνη μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος και να διατηρήσεις το επιθυμητό βάρος περισσότερο καιρό. Αυτή η μελέτη έδειξε ότι το πρωί, ο μεταβολισμός λειτουργεί πιο ενεργά, γι ‘αυτό και είναι μια καλή χρονική στιγμή για να καταναλώσεις επιπλέον θερμίδες, τις οποίες θα κάψεις μες τη μέρα. Ο καθηγητής Jakubowicz εξηγεί ότι η αποφυγή των γλυκών μπορεί να δημιουργήσει μια μακροχρόνια ψυχολογική εξάρτηση από αυτά και συνεπώς είναι καλύτερο να τα ενσωματώσεις στο πρωινό.

Τα οφέλη της σοκολάτας

σοκολάτα στο πρωινό

Julie & Julia / Columbia Pictures

Η μαύρη σοκολάτα είναι ένα δημοφιλές συστατικό σε πολλές χώρες και παρέχει σημαντικά οφέλη για την υγεία, όπως μείωση της «κακής» χοληστερόλης, βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας και προστασία από τις αρνητικές επιπτώσεις του υπεριώδους φωτός. Είναι, επίσης, ένα ισχυρό αντιφλεγμονώδες για τον οργανισμό.

Δίαιτα και θερμίδες

σοκολάτα στο πρωινό

Friends / Warner Bros

Το πρωινό παρέχει ενέργεια για όλες τις δραστηριότητες της ημέρας και για τη λειτουργία του εγκεφάλου, καθιστώντας το ένα βασικό γεύμα για να αδυνατίσεις. Η παραπάνω μελέτη έδειξε ότι η κατανάλωση μεγάλου αριθμού θερμίδων στο πρωινό είναι καλό όχι μόνο για την καλή λειτουργία του σώματος αλλά και επειδή αποφεύγει την εμφάνιση καταναγκαστικών πιέσεων καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας. Οι δίαιτες που περιορίζουν υπερβολικά τις θερμίδες είναι αποτελεσματικές στην αρχή, αλλά μακροπρόθεσμα, οι άνθρωποι υποφέρουν από την έλλειψη τροφής και βιταμινών.

Τι ποσότητα σοκολάτας πρέπει να τρως καθημερινά;

σοκολάτα στο πρωινό

Julie & Julia / Columbia Pictures

Σχετικά με το πόση σοκολάτα μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά, οι ειδικοί προτείνουν την κατανάλωση προϊόντων ποιότητας με περιεκτικότητα σε κακάο μεγαλύτερη από 70%. Προτείνεται επίσης να αποφεύγονται τα επεξεργασμένα προϊόντα, αφού συνήθως περιέχουν τεχνητά συστατικά και περιττά λίπη.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να θυμίσουμε ότι κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάς ποτέ. Το βάρος, η ηλικία και η υγεία μπορεί να διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Η μελέτη του Πανεπιστημίου του Τελ Αβίβ εξέτασε 193 ενήλικες που ταξινομήθηκαν ως κλινικά παχύσαρκοι (αλλά όχι διαβητικοί). Αυτοί οι άνθρωποι χωρίστηκαν στη συνέχεια σε δύο ομάδες: η πρώτη έλαβε δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων με πρωινό 300 θερμίδων και η δεύτερη με πρωινό 600 θερμίδων, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες και ένα επιδόρπιο σοκολάτας. Μετά από 32 εβδομάδες, η δεύτερη ομάδα είχε χάσει περισσότερο βάρος από ό,τι η πρώτη ομάδα.

Φυσικά, είναι σημαντικό να συμβουλευτείς έναν ειδικό για να ξεκινήσεις μια δίαιτα και πρέπει πάντα να λαμβάνεις υπόψη τις προσωπικές σου ανάγκες και στόχους. Αν και συνιστάται η σοκολάτα στο πρωινό, δεν πρέπει ποτέ να παραλείπεις να τρως κάτι ακόμα και να μην ξεχνάς να τρως καλά μέσα στην ημέρα και να ασκείσαι τακτικά.

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved