Η τροφή που προστατεύει την καρδιά δεν σου περνούσε απ’ το μυαλό

LIKE US ON FACEBOOK

Οι vegan τρώνε κάτι που φαίνεται πως ωφελεί τρομερά την καρδιά αλλά δεν το είχαμε σκεφτεί ποτέ μέχρι να διαβάσουμε αυτή την έρευνα! Η τροφή που προστατεύει την καρδιά δεν σου περνούσε απ’ το μυαλό!

To tofu είναι η τροφή που προστατεύει την καρδιά, σύμφωνα με νέα επιστημονική μελέτη. Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ και του Brigham λένε ότι εάν τρώμε tofu πάνω από μία φορά την εβδομάδα, θα έχουμε 18% χαμηλότερο κίνδυνο να πάθουμε κάποια καρδιακή νόσο.

Φυσικά, αυτό από μόνο του δεν αρκεί για την καρδιά σου, όπως εξηγεί ο επικεφαλής της μελέτης:

Παρά τα ευρήματα αυτά, δεν πιστεύω ότι το tofu είναι με οποιοδήποτε τρόπο μια μαγική σφαίρα. Η συνολική ποιότητα της διατροφής εξακολουθεί να είναι κρίσιμη, ενώ φυσικά το tofu είναι μια πολύ υγιεινή τροφή

τροφή που προστατεύει την καρδιά

Οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία από περισσότερους από 200.000 ανθρώπους που συμμετείχαν σε τρεις μελέτες υγείας και διατροφής. Όλοι οι συμμετέχοντες δεν είχαν κάποια σοβαρή ασθένεια, όπως καρκίνο και καρδιακές παθήσεις όταν άρχισαν οι μελέτες.

Έπειτα από έλεγχο για διάφορους άλλους παράγοντες που είναι γνωστό ότι αυξάνουν τον καρδιακό κίνδυνο, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση tofu περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα συνδέεται με ένα 18% χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, σε σύγκριση με εκείνους που κατανάλωναν tofu λιγότερο από μία φορά το μήνα. Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκά για τις νεότερες γυναίκες και για τις μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες που δεν λάμβαναν ορμόνες.

τροφή που προστατεύει την καρδιά

Αξίζει να σημειωθεί πως οι λαοί που καταναλώνουν παραδοσιακά tofu, όπως η Κίνα και η Ιαπωνία, τείνουν να έχουν χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου σε σύγκριση με τους λαούς που ακολουθούν μια διατροφή πλούσια σε κρέας και φτωχή σε λαχανικά.

Τι περιέχει η τροφή που προστατεύει την καρδιά;

Περιέχει οκτώ από τα απαραίτητα αμινοξέα για τον άνθρωπο. Έχει σχετικά μικρή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες (1,2 γρ. / 100 γρ.), λίγη χοληστερίνη και είναι πλούσιο σε ω-3 λιπαρά οξέα.

Περιέχει ισοφλαβονοειδή, ουσίες που θεωρείται ότι συμβάλλουν στη βελτίωση της μνήμης, αλλά και στην καλή λειτουργία της καρδιάς, ενώ φαίνεται πως έχουν και αντικαρκινική δράση.

Eπίσης, το tofu είναι καλή πηγή ασβεστίου, καθώς περιέχει 520 mg/100 γρ., καλή πηγή χαλκού, πηγή σεληνίου, που έχει αντιοξειδωτική δράση, όπως και σιδήρου.

Δες ακόμα:

Η καθημερινή συνήθεια στο σπίτι που προστατεύει την καρδιά σου!

Photo: Pixabay




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved