Έρευνα αποκαλύπτει πώς να κάψεις διπλάσιες θερμίδες με μια κίνηση

LIKE US ON FACEBOOK

Και ποιος δεν θέλει να κάψει θερμίδες γρήγορα και να βρεις τρόπους να χτίσει το σώμα που θέλει αλλά λίγο πιο εύκολα; Πώς να κάψεις διπλάσιες θερμίδες με μια κίνηση; Οι έρευνες αποκαλύπτουν!

Σου αρέσει να κάνεις τη γυμναστική σου το πρωί; Τέλεια! Και πώς να κάψεις διπλάσιες θερμίδες το πρωί; Αρκεί να κάνεις τη γυμναστική σου πριν απολαύσεις το γευστικό πρωινό σου με αυγά! Μια νέα έρευνα έδειξε πως οι άνθρωποι που γυμνάζονται πριν το πρωινό, καίνε διπλάσιες θερμίδες από αυτούς που γυμνάζονται αφού πρώτα έχουν φάει το πρωινό τους.

Οι ερευνητές από τα Πανεπιστήμια Bath και Birmingham στην Αγγλία, αναφέρουν πως όταν κοιμόμαστε, το σώμα μας έχει χαμηλότερα επίπεδα ινσουλίνης κατά τη διάρκεια της άσκησης και θα πρέπει να αρχίσουμε να γυμναζόμαστε αμέσως μετά το πρωινό ξύπνημα. Κι αυτό γιατί ότι το σώμα μας αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει το λίπος για καύσιμα!

Η αξιοσημείωτη ανταπόκριση στην ινσουλίνη υποδηλώνει ότι η άσκηση πριν από το πρωινό μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης του διαβήτη τύπου 2 και των καρδιαγγειακών παθήσεων.

Πώς να κάψεις διπλάσιες θερμίδες

unsplash/Christopher Campbell

«Αυτό υποδηλώνει ότι η άσκηση το πρωί κι ενώ έχει προηγηθεί ολονύκτια «νηστεία», μπορεί να αυξήσει τα οφέλη για την υγεία, χωρίς να αλλάξει η ένταση, η διάρκεια ή η προσπάθεια των ατόμων», σχολιάζει μέλος της μελέτης, Gareth Wallis, του Πανεπιστημίου του Birmingham.

Δες τα διαφορετικά πρωινά που μπορείς να φτιάξεις απλά με ένα ψωμάκι του τοστ!

Πώς πραγματοποιήθηκε η έρευνα;

Για τη μελέτη, οι ερευνητές παρακολούθησαν 30 υπέρβαρους άνδρες σε περίοδο έξι εβδομάδων. Μερικοί από τους άνδρες είχαν την εντολή να τρώνε πρωινό και στη συνέχεια να γυμνάζονται και η δεύτερη ομάδα έπρεπε να κάνει γυμναστική πριν φάει.

Και στις δύο ομάδες δόθηκαν ταυτόσημες δίαιτες και ρουτίνες άσκησης κατά τη διάρκεια της έρευνας. Και σε μια τρίτη ομάδα, δόθηκε η οδηγία να μην κάνει καμία αλλαγή στον τρόπο ζωή τους.

Αυτό που ανακάλυψαν ήταν ότι οι άνδρες που έκαναν γυμναστική πριν το πρωινό, έκαψαν διπλάσια ποσότητα λίπους από την άλλη ομάδα. Αυτό δεν είχε καμία δραματική επίδραση στην απώλεια βάρους, αλλά βελτίωσε σημαντικά την υγεία τους εν γένει.

Πώς να κάψεις διπλάσιες θερμίδες

depositphotos

Η ομάδα που έκανε γυμναστική πριν από το πρωινό, αύξησε την ικανότητά της να ανταποκρίνεται στην ινσουλίνη, κάτι που είναι ακόμη πιο αξιοσημείωτο δεδομένου ότι και οι δύο ομάδες άσκησης έχασαν παρόμοιο βάρος και οι δύο κέρδισαν παρόμοιο επίπεδο φυσικής κατάστασης.

Η μόνη διαφορά ήταν η χρονική στιγμή της πρόσληψης τροφής.

Οι επιστήμονες ανέφεραν ότι οι μύες των ανδρών που έκαναν γυμναστική πριν το πρωινό τους, ανταποκρίνονταν περισσότερο στην ινσουλίνη και εμφάνιζαν μεγαλύτερες αυξήσεις στις βασικές πρωτεΐνες που ήταν απαραίτητες για τη μεταφορά της γλυκόζης από την κυκλοφορία του αίματος στους μύες.

Πώς να κάψεις διπλάσιες θερμίδες

Photo: unsplash/Ivan Timov

Επίσης, σημείωσαν πως η ανταπόκριση ινσουλίνης για τους συμμετέχοντες στην ομάδα που πρώτα έφαγαν πρωινό και μετά έκαναν γυμναστική, δεν ήταν καλύτερη από την ομάδα που ακολουθούσε τον δικό της τρόπο ζωής και δεν έκανε αλλαγές.

Όπως αναφέρουν οι επιστήμονες, τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι η αλλαγή του χρόνο/της σειράς πρωινό-γυμναστική, μπορεί να έχει θεαματικές αλλαγές στην υγεία. Μάλιστα, το ίδιο πείραμα σχεδιάζουν να κάνουν και για τις γυναίκες για να δουν αν τα αποτελέσματα θα είναι τα ίδια.

Διαβάστε επίσης:

Πρωινές συνήθειες από celebrities που μπορείς να υιοθετήσεις κι εσύ!

Photo: Unsplash/Form

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved