Εάν δεν χρησιμοποιείς emojis, πώς θα καταλάβουν ότι τους συμπαθείς;

LIKE US ON FACEBOOK

Εάν δεν χρησιμοποιείς emojis κι εάν δεν βάζεις πολλά θαυμαστικά στο τέλος κάθε μηνύματος, πώς θες να καταλάβουν οι φίλοι ή οι συνεργάτες σου ότι τους συμπαθείς;

Κάτσε μια στιγμή και σκέψου πόσο έχει αλλάξει ο τρόπος που επικοινωνείς με τους φίλους, τους συνεργάτες, την οικογένειά σου, ακόμη και τον σύντροφό σου. Μήπως το παίρνεις κατάκαρδα κάθε φορά που σου απαντάει με ένα σκέτο «ναι» ή «όχι»; Μην ανησυχείς δεν είσαι η μόνη.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσίευσε η Adobe, στις 17 Ιουλίου, την Παγκόσμια Ημέρα Emoji, όταν χρησιμοποιείς emojis ακόμη και στο εργασιακό περιβάλλον, δηλαδή στα επαγγελματικά emails, δίνεις την αίσθηση στους συναδέλφους σου ότι είσαι πιο φιλικός και προσιτός.

Πιο συγκεκριμένα, η Adobe δημοσίευσε τα αποτελέσματα του «Emoji Trend Report», μιας μελέτης που εξέτασε 1,000 χρήστες emoji στις ΗΠΑ, προκειμένου να διαπιστώσει πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν στη ζωή μας.

Στη μελέτη, το 81% συμφώνησε ότι όσοι χρησιμοποιούν emojis δείχνουν πιο φιλικοί και προσιτοί. Μπορεί να θεωρείς ότι είναι μη επαγγελματικό το να βάζεις καρδούλες και χαμογελαστές φατσούλες στα emails, ωστόσο η έρευνα αναφέρει ότι μπορούμε να τα συμπεριλάβουμε και στα επαγγελματικά μας μηνύματα. Σχεδόν το 80% ανέφερε ότι τα emojis τους έκαναν να φαίνονται πιο αρεστοί και αξιόπιστοι στη δουλειά τους.

τι να έχεις μαζί σου το καλοκαίρι

Pexels/i love simple beyond

Μάλιστα, οι ερευνητές βρήκαν και πιο είναι το συγκεκριμένο emoji που μας κάνει να δείχνουμε πιο φιλικοί, κι αυτό δεν είναι άλλο απ’ την χαμογελαστή φατσούλα με τα δάκρυα χαράς (😂)! Ακολουθεί η κόκκινη καρδούλα και το προσωπάκι που δίνει φιλί!

Το 93% των συμμετεχόντων της έρευνας δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν emojis για να ελαφρύνουν το κλίμα, ενώ το 91% για να δείξουν ότι «συμπάσχουν».

Παρόλο που η έρευνα εστιάζει στα θετικά της χρήσης των emojis, αξίζει να αναφέρουμε ότι σχεδόν το 65% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι προτιμάει να εκφράζει τα συναισθήματά του μέσω των emojis και όχι να πάρουν ένα τηλέφωνο. Μάλιστα, το συγκεκριμένο ποσοστό αγγίζει το 83% στους συμμετέχοντες της Γενιάς Z (Generation Z).

Τέλος, η μελέτη έδειξε ακόμη ότι οι καταναλωτές (ποσοστό 44%) ήταν πιθανότερο να αγοράσουν ένα προϊόν που διαφημιζόταν με emoji, ενώ ήταν πιθανότερο να ανοίξουν ένα email που στο θέμα του είχε emoji!

Photo: Pixabay

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved