Δεν φαντάζεσαι τις επιπτώσεις που έχει στην υγεία σου η παράλειψη του πρωινού!

LIKE US ON FACEBOOK

Δεν φαντάζεσαι τις επιπτώσεις που έχει στην υγεία σου η παράλειψη του πρωινού! Γι αυτό δεν πρέπει να skipάρεις το πρωινό σου καθώς αυτό που έλεγε η γιαγιά ότι “το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας” μπορεί και να είναι αλήθεια!

Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Columbia η οποία δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Circulation, το να μην καταναλώνεις το πρωινό σου μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικών επεισοδίων, υψηλής αρτηριακής πίεσης, διαβήτη και παχυσαρκία.

Οι ερευνητές εξέτασαν άλλες επιστημονικές μελέτες που συνδέουν το πρωινό με τις καρδιακές παθήσεις και διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που παραλείπουν το πρωινό είναι 27% πιθανότερο να υποφέρουν από καρδιακή προσβολή και κατά 18% πιθανότερο να έχουν κάποιο εγκεφαλικό επεισόδιο.

Οι ερευνητές έγραψαν σχετικά με την παράλειψη του πρωινού:

Τα επιδημιολογικά ευρήματα υποδηλώνουν πιθανή επιβλαβή επίδραση των γευμάτων που τρώγονται αργά το βράδυ στην καρδιομεταβολική υγεία, αλλά οι κλινικές μελέτες παρέμβασης, οι οποίες θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν την αιτιώδη συνάφεια, έχουν περιορισμένο πεδίο εφαρμογής και είναι πολύ διαφορετικές για την εξαγωγή οριστικών συμπερασμάτων και τη διατύπωση συστάσεων

παράλειψη του πρωινού

Toa Heftiba/ Unsplash

Η έρευνα υποστηρίζει, επίσης, ότι όσοι τρώνε πρωινό καθημερινά είναι λιγότερο πιθανό να έχουν υψηλή χοληστερόλη και αρτηριακή πίεση.

Σύμφωνα με την καθηγήτρια Marie-Pierre St-Onge, υπεύθυνη για την συγκεκριμένη έρευνα:

Ο συγχρονισμός του γεύματος μπορεί να επηρεάσει την υγεία λόγω της επίδρασής του στο εσωτερικό ρολόι του σώματος

Σε μελέτες σε ζώα που έχουν γίνει, φαίνεται ότι, όταν τα ζώα λαμβάνουν τροφή ενώ βρίσκονται σε αδρανή φάση, όπως όταν κοιμούνται, τα εσωτερικά τους ρολόγια επαναρυθμίζονται με τρόπο που μπορεί να μεταβάλει τον μεταβολισμό των θρεπτικών συστατικών, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη αύξηση βάρους, αντίσταση στην ινσουλίνη και φλεγμονή.

Μπορεί το να παρακάμψεις το πρωινό σου σε μία πολύ φορτωμένη μέρα να φαίνεται “αυτονόητο” για κάποιους, η Marie-Pierre St-Onge, ωστόσο, έχει τον αντίλογο και προτείνει λίγο καλύτερο προγραμματισμό ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για το πρωινό γεύμα!

παράλειψη του πρωινού

Pexels

Η ίδια σχολίασε στο Reuters:

Το να φτιάχνεις και να έχεις μαζί σου υγιεινό φαγητό είναι σημαντικό. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα σπιτικό smoothie ή ένα muffin ή μία μπάρα δημητριακών για πρωινό. Θα μπορούσε ο καθένας να φτιάξει ένα εύκολο σάντουιτς με ότι έχει περισσέψει από το βραδινό γεύμα τις μέρες που δεν υπάρχει πολύς χρόνος. Αυτό που προτείνουμε εμείς είναι να τρώτε με προσοχή, δίνοντας προσοχή στο σχεδιασμό τόσο του τι τρώτε όσο και πότε τρώτε γεύματα και σνακ, για να καταπολεμήσετε τη συναισθηματική κατανάλωση τροφών. Πολλοί άνθρωποι διαπιστώνουν ότι τα συναισθήματά τους μπορούν να προκαλέσουν την κατανάλωση τροφών όταν δεν πεινούν, γεγονός που συχνά οδηγεί σε κατανάλωση πάρα πολλών θερμίδων από τρόφιμα που έχουν χαμηλή θρεπτική αξία

Κι αν δεν ξέρεις τι να φας για πρωινό, σου έχουμε μερικές ιδέες!

Τα 2 υγιεινά πρωινά που χρειάζεσαι στη ζωή σου

Photo: Pexels




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved