Αυτό είναι το μυστικό για να κοιμόμαστε καλύτερα

LIKE US ON FACEBOOK

Οι επιστήμονες στο τμήμα της Βιοϊατρικής Μηχανικής του Πανεπιστημίου του Τέξας μάλλον βρήκαν το μυστικό για να κοιμόμαστε καλύτερα και είναι αυτό που θα αρέσει στους περισσότερους.

Πιο συγκεκριμένα, οι επιστήμονες ανέλυσαν δεδομένα από εκατοντάδες μελέτες που συνέδεαν το μπάνιο, το ντους και το ζεστό/καυτό νερό με την καλύτερη ποιότητα του ύπνου.

Οι μελετητές του Cockrell School of Engineering διαπίστωσαν ότι εάν κάνουμε καυτό μπάνιο 1-2 ώρες πριν κοιμηθούμε, αυτό μας βοηθάει σημαντικά να κοιμόμαστε καλύτερα.

Η έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Sleep Medicine Reviews αναφέρει ότι οι επιστήμονες σε συνεργασία με το UT Health Science Center του Houston και το University of Southern California, εξέτασαν 5,322 μελέτες.

Πόση ώρα κάνεις μπάνιο

Photo: © badgirl_morefun/Weheartit

Αυτό που διαπίστωσαν ήταν ότι για καλύτερη ποιότητα ύπνου, θα πρέπει το νερό του μπάνιου να είναι στους 40 βαθμούς Κελσίου και να γίνεται 1-2 ώρες πριν κοιμηθούμε. Μάλιστα, οι ειδικοί αναφέρουν ότι με αυτό τον τρόπο, κοιμόμαστε κατά μέσο όρο μέσα σε 10 λεπτά.

Ένα ζεστό μπάνιο ή ντους προκαλεί την αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος, γι’ αυτό και είναι σημαντικό να γίνονται στον σωστό χρόνο πριν πέσουμε για ύπνο. Όταν για παράδειγμα το μπάνιο γίνεται 1 με 2 ώρες πριν τον ύπνο, βοηθά τη διαδικασία του κιρκάδιου ρυθμού, βελτιώνοντας τις πιθανότητες να κοιμηθείς πιο γρήγορα, αλλά και να έχεις βαθύτερο και ποιοτικότερο ύπνο.

Αξίζει να σημειώσουμε ακόμη ότι σύμφωνα με άλλη έρευνα του Sleep Research Society, όπου οι επιστήμονες εξέτασαν 75.074 γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση, η γυμναστική και ο ύπνος συνδέονται. Μάλιστα, σύμφωνα με τους ίδιους όση περισσότερη άσκηση έκαναν οι γυναίκες κατά τη διάρκεια της ημέρας, τόσο καλύτερα κοιμόντουσαν το βράδυ.

Photo: Pexels/Craig Adderley

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved