Αυτές είναι οι τροφές μακροζωίας που πρέπει να βάλεις στη ζωή σου

LIKE US ON FACEBOOK

Υπάρχουν κάποιες δραστηριότητες που μπορείς να κάνεις, οι οποίες είναι ικανές να σου εξασφαλίσουν μακροζωία. Κάποιες απ’ αυτές τις δραστηριότητες είναι να κοιμάσαι σωστά και να πίνεις καφέ!

Μια αντιφλεγμονώδη διατροφή που περιλαμβάνει σοκολάτα, κόκκινο κρασί και μπύρα μπορεί να είναι η σωστή επιλογή. Αφού αυτές είναι οι τροφές που δίνουν περισσότερα χρόνια ζωής, σύμφωνα με τους επιστήμονες!

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Βαρσοβίας διενήργησαν μελέτη σε περίπου 70.000 άνδρες και γυναίκες, των οποίων ο τρόπος ζωής εξετάστηκε προσεκτικά κατά τη διάρκεια μιας δεκαετούς περιόδου.

Η μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Internal Medicine συνέκρινε τη θνησιμότητα εκείνων που ακολούθησαν μια αντιφλεγμονώδη διατροφή και εκείνων που δεν το έκαναν.

Η ομάδα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όσοι ακολούθησαν μια αντιφλεγμονώδη δίαιτα, κατανάλωναν τακτικά τρόφιμα όπως φρούτα, λαχανικά, τσάι, καφέ, καρύδια, σοκολάτα, κόκκινο κρασί και μπύρα είχαν 18% μικρότερο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία.

Επιπλέον, είχαν επίσης 20% χαμηλότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής θνησιμότητας και 13% μειωμένο κίνδυνο θανάτου από καρκίνο.

Αυτοί που κάπνιζαν και ακολουθούσαν επίσης μια αντιφλεγμονώδη διατροφή είχαν κι εκείνοι μειωμένο κίνδυνο πρώιμου θανάτου σε σύγκριση με τους καπνιστές που δεν το έκαναν.

Μια αντιφλεγμονώδης διατροφή μπορεί να είναι ωφέλιμη και για τους ανθρώπους που έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας.

Καθώς οι φλεγμονές σχετίζονται με κάποιες χρόνιες ασθένειες όπως η αρθρίτιδα, η άνοια, κάποιοι τύποι καρκίνου και καρδιακών παθήσεων, κάποια δίαιτα που μειώνει την φλεγμονή μόνο καλό μπορεί να κάνει.

Υπάρχουν πολλά τρόφιμα που μειώνουν τη φλεγμονή: Η μαύρη σοκολάτα (πλούσια πηγή μαγνησίου, ψευδαργύρου και άλλων σημαντικών ιχνοστοιχείων) καθώς και το κόκκινο κρασί (πηγή ρεσβερατρόλης).

Σύμφωνα με μια εταιρεία marketing, οι αναζητήσεις στο Διαδίκτυο για «αντιφλεγμονώδη τρόφιμα» αυξήθηκαν κατά 274% από τις αρχές του 2018.

Προσοχή στην διατροφή που επιλέγεις να κάνεις

Ενώ αυτή η μελέτη διεξήχθη σε ένα μεγάλο δείγμα ανθρώπων, θα πρέπει να είσαι δύσπιστος όταν λαμβάνεις υπόψη τις διατροφικές συμβουλές, καθώς καμία δίαιτα δεν είναι κατάλληλη για όλους.

Πρέπει να ληφθούν υπόψη πολλοί παράγοντες. Ο ύπνος, η καθημερινότητα, η γενετική και η δουλειά σου είναι μερικοί από τους παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν την υγεία σου.

Η διατροφή είναι ένας βασικός παράγοντας για την καλή υγεία και για την μακροζωία αλλά το να διαχωρίζεις τα φαγητά σε καλά ή κακά δεν βοηθά όσο νομίζεις.

Στις αρχές του 2018, μια μελέτη που παρουσιάστηκε στην Ευρωπαϊκή Εταιρεία Καρδιολογίας ισχυρίστηκε ότι το να καταναλώνεις 3 σοκολάτες τον μήνα μειώνει δραματικά τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας αργότερα στη ζωή.

Διαβάστε επίσης:

Τέσσερα διατροφικά ψέματα που βάζουν σε κίνδυνο την υγεία και τη σιλουέτα σου!

Photo: Unsplash/Paula Vermeulen

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved