Ξεκίνησαν ήδη οι Black Friday εκπτώσεις! Σε ποια καταστήματα;

LIKE US ON FACEBOOK

Mπορεί η Black Friday, η οποία έχει έρθει και στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, να είναι την ερχόμενη Παρασκευή, όμως, τα καταστήματα έχουν αρχίσει ήδη να βάζουν προσφορές, μην αφήνοντας ουσιαστικό κανένα κενό απ’ τις ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις.

Ξεκίνησαν ήδη οι Black Friday εκπτώσεις με πολλά καταστήματα να βάζουν ηλεκτρονικές προσφορές, αλλά και προσφορές για αγορές απ’ τα φυσικά καταστήματα.

Η αρχή έγινε με τις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ενώ βλέπουμε πως ακόμα και καταστήματα με έπιπλα, ρούχα και καλλυντικά έχουν αρχίσει τις εκπτώσεις.

Απ’ το βράδυ της Κυριακής, έχει ξεκινήσει νέος γύρος προσφορών, με τα καταστήματα να υπόσχονται πως αυτές θα διαρκέσουν όλη την εβδομάδα.

Media Markt, Κωτσόβολος, Πλαίσιο, Public έχουν ήδη ανεβάσει τις προσφορές τους, με πολύ καλές τιμές σε πολλά είδη ηλεκτρονικών συσκευών.

Παράλληλα, στο παιχνίδι των εκπτώσεων έχουν μπει και οι μεγάλες αλυσίδες με έπιπλα, μειώνοντας τις τιμές τους έως και 50-60%.

Εταιρείες καλλυντικών έχουν ξεκινήσει επίσης τις προσφορές, ενώ μέσα στην εβδομάδα αναμένουμε εκπτώσεις από πολλά ακόμα brands με προϊόντα ομορφιάς.

Στον τομέα των ρούχων, σχεδόν κανένα κατάστημα δεν έχει κατεβάσει τα ταμπελάκια με τις εκπτώσεις, ενώ πιο έντονες αναμένεται να είναι οι προσφορές προς το τέλος της εβδομάδας.

Σημειώνεται πως στο παιχνίδι της Black Friday συμμετέχουν επίσης και κάποιες αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες έχουν ανεβάσει ήδη τις προσφορές τους, αλλά και τα… σούπερ μάρκετ, τα οποία ετοιμάζουν έξτρα προσφορές.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή δίνει μερικές χρήσιμες οδηγίες προς τους καταναλωτές:

Να κάνουν έρευνα αγοράς οι καταναλωτές, ώστε να μπορέσουν να συγκρίνουν τις τιμές στα είδη που έχουν επιλέξει και να είναι βέβαιοι ότι το όφελος από την προσφορά είναι πραγματικό, συστήνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας, Αθηνά Κοντογιάννη, με αφορμή την υλοποίηση της προωθητικής δράσης «Black Friday».

Η κυρία Κοντογιάννη δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Τυχόν εξωφρενικές προσφορές των ημερών πρέπει να αντιμετωπίζονται με σύνεση και προγραμματισμό. Οι καταναλωτές, πριν ψωνίσουν, πρέπει να κάνουν έρευνα αγοράς, ήδη πριν ξεκινήσει η «Black Friday», ώστε να μπορέσουν να συγκρίνουν τις τιμές στα είδη που έχουν επιλέξει και να είναι βέβαιοι ότι το όφελος από την προσφορά είναι πραγματικό. Η διαδικτυακή αναζήτηση μέσα από τις ιστοσελίδες των καταστημάτων είναι χρήσιμο εργαλείο και διευκολύνει τη σύγκριση και τον εντοπισμό της πραγματικής ευκαιρίας. Υπενθυμίζουμε στους καταναλωτές ότι οι πλασματικές προσφορές συνιστούν παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύονται. Παραπλανητική πρακτική συνιστά, επίσης, η αναγραφή και παρουσίαση υψηλών ποσοστών προσφοράς, τα οποία, ενώ παρουσιάζονται ως γενικά ή ό,τι αφορούν ευρείες κατηγορίες ειδών στην πραγματικότητα, καλύπτουν ελάχιστα προϊόντα-«κράχτες»».

Ειδικότερα, «σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας για την Προστασία του Καταναλωτή κατά τις Προσφορές, τις Εκπτώσεις και τις Προωθητικές ενέργειες, πρέπει να αναγράφονται η αρχική και η μειωμένη τιμή των προϊόντων που πωλούνται σε προσφορά και, προαιρετικά, το ποσοστό της μείωσης. Κατά κανόνα, δεν επιτρέπεται η προσφορά ειδών, των οποίων η ποσότητα υπερβαίνει το πενήντα (50%) του συνόλου των ειδών που διαθέτει το κατάστημα. Προσοχή σε εκείνα τα ηλεκτρονικά καταστήματα, καθώς και στα προφίλ που πωλούν προϊόντα στα social media, χωρίς να αναφέρουν πλήρη στοιχεία της επιχείρησης (πλήρης εταιρική επωνυμία, ταχυδρομική διεύθυνση, σταθερό τηλέφωνο, αριθμό καταχώρησης στο ΓΕΜΗ, ΑΦΜ, e- mail), είτε εδρεύουν στην Ελλάδα είτε σε άλλο κράτος μέλος της Ε.Ε. Δεν είναι πάντοτε αξιόπιστα.Συμβουλεύουμε, επίσης, τους καταναλωτές να κρατούν όλα τα αποδεικτικά στοιχεία των συναλλαγών τους για να μπορέσουν να ασκήσουν τα δικαιώματά τους έναντι του προμηθευτή, αν παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα. Διευκρινίζουμε ότι, και κατά την περίοδο των προσφορών, τα δικαιώματα των καταναλωτών εξακολουθούν να ισχύουν στο ακέραιο».

Υπενθυμίζεται επίσης, ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταθέτουν ηλεκτρονικά τις καταγγελίες τους για τυχόν παραβάσεις που διαπιστώνουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγγελιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (http://www.1520.gov.gr/) καθώς και στην τηλεφωνική γραμμή 1520 η οποία είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές τις καθημερινές από τις 09:00 μέχρι τις 15:00.

Διαβάστε ακόμα:

Οδηγίες για να μην την… πατήσεις στη φετινή Black Friday

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved