Μειώθηκε σχεδόν στο μισό ο χρόνος που χρειάζεται για να βγάλεις ηλεκτρονικό εισιτήριο απ’ τα αυτόματα μηχανήματα.

Βγάλε ηλεκτρονικό εισιτήριο για τα Μέσα σε 17 δευτερόλεπτα! Σίγουρα θα έχεις βρεθεί στα Μέσα χωρίς να έχεις ηλεκτρονική κάρτα με αποτέλεσμα να πρέπει να σταθείς στο αυτόματο μηχάνημα για να πάρεις εισιτήριο…

Και θα έχεις παρατηρήσει ότι αυτή μπορεί να γίνει μια πολύ χρονοβόρα και βασανιστική διαδικασία, αφού φυσάς και ξεφυσάς μέχρι ν’ αποφασίσει το εισιτήριό σου να εκδοθεί, για να μην μιλήσουμε για την ταλαιπωρία που έχεις φάει νωρίτερα περιμένοντας στην ουρά!

30 δευτερόλεπτα έκανε να βγει ένα ηλεκτρονικό εισιτήριο μέχρι πρότινος, όμως, πλέον ο χρόνος έκδοσης των εισιτηρίων από τα αυτόματα μηχανήματα είναι στα 16,45 δευτερόλεπτα!

Ο ΟΑΣΑ, σε συνεργασία με τον ανάδοχο του έργου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προχώρησε στη μείωση του χρόνου συναλλαγών και στα 293 αυτόματα μηχανήματα του δικτύου.

Από τους χρόνους που καταγράφηκαν από τον Οργανισμό, η εκτίμηση είναι ότι η συναλλαγή για την έκδοση εισιτηρίου ολοκληρώνεται, κατά μέσο όρο, στα 13,28 δευτερόλεπτα, έναντι 25 δευτερολέπτων παλαιότερα, όπως αναφέρει ο ΟΑΣΑ.

Αντίστοιχα, η συναλλαγή για την έκδοση εισιτηρίου και απόδειξης ολοκληρώνεται, κατά μέσο όρο, στα 16,45 έναντι των 30 δευτερολέπτων.

Φυσικά, με τη χρήση πιστωτικής κάρτας, η συναλλαγή εκτελείται σε περισσότερο χρόνο.

Για την αναβάθμιση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, στόχευση του ΟΑΣΑ αποτελεί η προμήθεια 80 με 100 νέων μηχανημάτων, τα οποία θα τοποθετηθούν σε σταθμούς με υψηλή επιβατική κίνηση.

Εκτός, όμως, απ’ τη μείωση του χρόνου συναλλαγής στα αυτόματα μηχανήματα, ο ΟΑΣΑ προχώρησε στη βελτίωση των υπηρεσιών της τηλεματικής.

Η ιστοσελίδα telematics.oasa.gr αναβαθμίστηκε με νεότερα δεδομένα και πληροφορίες, καθιστώντας επαρκέστερη την ενημέρωση του επιβάτη για την εκτέλεση των δρομολογίων λεωφορείων και τρόλεϊ.

Στην ενότητα «Ημερήσιος Προγραμματισμός», ο επιβάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή, να ενημερωθεί για την ακριβή εκτέλεση των δρομολογίων, τόσο από την αφετηρία, όσο και από το τέρμα της διαδρομής και να προσαρμόσει τις μετακινήσεις του, ανάλογα με τις ανάγκες του.

Σημειώνεται ό,τι η τηλεματική εγκαινιάστηκε στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας το 2016, με τη λειτουργία 1.000 «έξυπνων» στάσεων.

Διαβάστε ακόμα:

Πώς θα βάλουν stop σ’ αυτούς που περνούν δύο-δύο τις πύλες του Μετρό;

Photo: Alexandros Michaildis / SOOC