Νέες αλλαγές στην τιμή εισιτηρίου στα ΜΜΜ, καθώς εξετάζεται να καθορίζεται αναλόγως την απόσταση που πραγματοποιεί ο επιβάτης.

Η τιμή εισιτηρίου στα ΜΜΜ θα διαμορφώνεται αναλόγως την απόσταση; Αυτό εξετάζει το υπουργείο Υποδομών σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ. Αφού έκλεισαν όλες οι πύλες σε μετρό και ηλεκτρικό, η είσοδος στα λεωφορεία πραγματοποιείται μόνο από την μπροστινή πόρτα και έχουν προγραμματιστεί ήδη προσλήψεις ελεγκτών, πλέον διαμορφώνεται διαφορετικά και η τιμή εισιτηρίου στα ΜΜΜ.

Και αυτή θα είναι η μεγάλη αλλαγή που θα κάνει το υπουργείο Υποδομών αλλά σίγουρα απαιτείται κάποιος χρόνος, καθώς θα πρέπει πρώτα να λειτουργούν όλα σωστά στο σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και στη συνέχεια να προχωρήσουν σε αυτήν την καινοτομία.

Μιλώντας σχετικά ο Χρ. Σπίρτζης δήλωσε πως «κάποιοι θα κερδίσουν και κάποιοι θα χάσουν από αυτό το σύστημα».

Προς το παρόν γίνεται η επεξεργασία των στοιχείων για το νέο σύστημα και καταμετρούν αν έχει καταπολεμηθεί η παρανομία και κατά πόσο έχει επίδοση το σύστημα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Αφού διαμορφωθεί μια πρώτη εικόνα, θα ξεκινήσει και η νέα τιμή εισιτηρίου στα ΜΜΜ ανάλογα τη διαδρομή, το αναλογικό δηλαδή, σύστημα. Ο επιβάτης αναλόγως την απόσταση θα χρεώνεται και το εισιτήριο, ένας που διανύει μεγάλη απόσταση, για παράδειγμα Κηφισιά-Πειραιάς θα χρεώνεται περισσότερο από κάποιον άλλο που θα θέλει να κάνει μια απόσταση τριών στάσεων.

Το σύστημα αυτό σύμφωνα με πληροφορίες θα διαχωρίσει το κέντρο, όπως και τα κοντινά σημεία, από τα πιο μακρινά προάστια. Η νέα τιμή εισιτηρίου στα ΜΜΜ θα φέρει αλλού μειώσεις και αλλού αυξήσεις αλλά όπως εκτιμούν στελέχη του ΟΑΣΑ θα οδηγήσει σε αύξηση των εσόδων του Οργανισμού.

Το νέο σύστημα θα εφαρμοστεί πρώτα στα μέσα σταθερής τροχιάς, καθώς είναι πιο εύκολο να υπολογιστεί η απόσταση.

Να σημειωθεί πως σήμερα είχε κάποιος διανύσει απόσταση 10 είτε απόσταση 2 σταθμών, η τιμή του εισιτηρίου είναι ακριβώς η ίδια.

Διαβάστε επίσης:

Καταργείται το χάρτινο μειωμένο ηλεκτρονικό εισιτήριο!

Credits: Ιωάννα Γκόλια